Egen pool är skönt!

fjolltroll

Trådstartare
Var och köpte pool till hundarna idag.
Lillbebis tyckte det var jätteskönt.
Dom andra gick inte ens i den.

DSCN1841.jpg
[/IMG]

DSCN1849.jpg
[/IMG]

DSCN1855.jpg
[/IMG]
 
Sv: Egen pool är skönt!

Åh vad mysigt:) Han ser ut att ha det roligt...men fick han inga badankor? :D
 
Sv: Egen pool är skönt!

som tur är så har vi en liten bäck där våra kan få bada i,bara 10 min gångväg! var ner dit idag,och han plaskade på så jag trodde att han skulle drunka flera ggr...:crazy:
 
Sv: Egen pool är skönt!

Athos skrev:
Åh vad mysigt:) Han ser ut att ha det roligt...men fick han inga badankor? :D


Jo, Det där tyckte han var tokroligt.
Vet inte hur många gånger han hoppar i och ur den om dan.
Nä, Han fick hoppa över badankorna den här gången:D
 
Sv: Egen pool är skönt!

Sådan där har jag också fast en blå :D Min vovve älskar den, men tyvärr så får man fylla på den stup i kvarten eftersom han gillar att krafsa ur allt vatten :D
 
Sv: Egen pool är skönt!

Han krafsar inte ut vattnet. Men skitigt blir det så jag får byta ut det hela tiden iaf.
 
Sv: Egen pool är skönt!

Har också hittat en egen badbalja till min lilla hund. Hoppas hon nu använder den. Och billig var den också för de (Maxi i Kristiansta*) hade utförsäljning så endast 89 kr:rofl:
Jag la i en halkmatta i botten så vovvsingen inte halkar:idea:
M vH _A

pplebalja.jpg
 
Sv: Egen pool är skönt!

Hoppas att din lilla tycker lika mycket om sin pool som min gör.
Så här ser vattnet ut efter en kvart ungefär.

DSCN1879.jpg
[/IMG]
 
Sv: Egen pool är skönt!

Hi hi, hon var uppe lika kvickt som jag satte i henne i baljan. Men men man får inte ge sig. Hon lär sig kanske uppskatta det sedan.
M vH A_Z

PS. jätte söt hund:love: DS.
 
Sv: Egen pool är skönt!

Det såg inte fel ut alls.. Jag själv får spola min med vattenslangen 1 gång i timmen när vi är ute i trädgården för att han ens ska orka stå... Men ni har ju hittat lösningen med det stora L;et
 

Liknande trådar

Övr. Hund Ja, som frågan lyder ovan. Hur kommer man över sorgen över sina älskade hundar? Fick ta bort min sista hund i veckan. För ca ett år...
Svar
17
· Visningar
1 387
Senast: Troll
·
Hundhälsa Hur länge brukar en hund vara förkyld? Hunden började fnysa och nysa i förrgår och har idag även fått lite rinnande ögon. Hon mår bra i...
Svar
2
· Visningar
519
  • Låst
Hundavel & Ras Hej! Jag köpte i valp i augusti i år och vart då informerad att valpen inte hade stamtavla. Vilket inte gjorde mig något då jag inte...
9 10 11
Svar
208
· Visningar
21 412
Senast: Gunnar
·
Övr. Hund Ja, jag får tyvärr inse att jag (hittills) lyckats med konsten att misslyckas med allt jag föresatt mig att lyckas med när jag skaffade...
Svar
9
· Visningar
1 477
Senast: Rugge
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp