Sv: Egen kürmusik!
Jag har haft olika på olika hästar, med min ponny var det Abba och jag tror helt ärligt ingenting annat passat honom, han hade inga gångarter så deras snabba takt i de flesta låtarna gjorde att det inte såg så konstigt ut - ganska strategiskt tänkt
Vet också att på någon hemmatävling drog min lagledare igång 'Does your mother know' när jag red min start och tro't eller ej - ponnyn rappade på lite!
Där vi stod hade vi ett kassettband som funkade att lyssna på vid ridning - Abba
Med Wille så ville jag ha Madonnas disco-låtar, kommer inte ihåg vad en enda heter men dom gick på repeat på radion typ 06-07, Hung up? Flera av dom i alla fall. De passade honom så himla bra! Hade säkert funkat bra med Alcazar på honom också.
Jag har haft såååå många küridéer, jag tror att Journey skulle funka asbra, jag hade en thing för sertab för flera år sedan och förklarade att jag visst skulle ha den i en kür. Jag tror den mesta musiken, med ibland lite hjälp, kan fungera som toppenbra kürmusik.
Nuvarande hästen vet jag dock inte, det kanske skulle vara typ... Jag vet inte, Cinderella, LA Guns eller något sånt. Jag har alltid idéer för sånt här men inte så här dags på morgonen, jag har gjort flera olika kürer till alla mina hästar i skallen. Dock är det väl dags att börja göra en egen på typ MSV B nivå, kanske blir lite öppna juniorkürklasser så småning om...
Fast det vore SÅ JÄVLA FRÄNT att göra en Hardcore Superstar kür!