Efterlysningar?

via

Trådstartare
När någon lägger in en efterlysning i något forum, brukar vederbörande alltid få svaret att det gör man under radannonser, där det finns en särsild rubrik för detta.
Jag har aldrig funderat närmare över det, föränn idag, när jag tänkte lägga ut en efterlysning.
Jag har letat under radannonser, men hittar ingen lämplig rubrik?
Var kan jag lägga en efterlysning?

Sv: Efterlysningar?

Vad efterlyser du?

Under "Tjänster, Utbildning & Annat" finns en massa kategorier som lämpar sig för efterlysningar, typ stamtavlor, böcker, fordon, ammor.

Jag vill hitta mamman till min häst, för att kunna få med härstamningen i passet.

Då skulle jag testa Tjänster, Utbildning & Annat / Hästar, Stamtavlor efterlyses och se vad som händer. Men man måste ju ha mycket tur om det ska gå hem antar jag.

Gör inget att tråden är gammal :D härligt att någon utnyttjar en befintlig tråd :bow:

Gå in under radannonserna och leta dig fram till efterlysning där.

Lycka till!

Du ska lägga in den på samma ställe som jag tipsade Via om.

Gå in på Radannonser i länk/forum-listan till vänster, leta dig ner till Tjänster, Utbildning & Annat och gå in på länken "Hästar, Stamtavlor efterlyses".

Lycka till.

Liknande trådar

Bukefalos Undrar om bukefalos forum har samarbete med mobiltillverkare? 😁 Sen några veckor tillbaka (tyvärr lite oklart när) så är knapparna för...
Svar
9
· Visningar
484
Senast: Krålus
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag tycker att jag ofta ser mina egna gamla dagbokstrådar under rubriken "Liknande trådar" under senaste inlägget i en tråd. Det gör mig...
Svar
0
· Visningar
465
Senast: cassiopeja
·
Kultur Fråga till er alla läsande människor. Hur uppfattar ni en bok om det kommer många cliffhangers tätt i en bok respektive mer glest? Det...
Svar
13
· Visningar
99
Senast: Badger
·
R
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks...
2
Svar
35
· Visningar
1 745

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka