Efterlysningar

carinah

Trådstartare
Rätta mig om jag har fel, men jag har för mig att tidigare så var efterlysningar av hästar upplagt som diskussionerna.
Så att man såg alla svar och att de kunde bli en intressant diskussion
om var olika hästar tagit vägen.
Jag kanske har helt fel och att de finns sådana efterlysningar i någon chat, som jag tydligen i sådana fall missat den senaste tiden.
Brukar dagligen kolla igenom efterlysningarna och tycker att de skulle vara kul att se om de får några napp.::idea:

Sv: Efterlysningar

Tyckte också jag har sett det fast det måste ha varit nån annan stans. Annars kanske vi bara håller på att bli senila vi två :)

Om jag inte är ensam om att tro det så kanske det finns på någon annan hästsida.
Annars tycker jag de borde vara intressant att skapa efterlysningarna på de sättet här på Bukefalos.
Jag tycker det är jätteintressant med efterlysningar av hästar från förr, typ hästar man minns från 80 talet.
Jag svarade själv en gång en person som efterlyste min nuvarande ponny, skickade ett mail men fick tyvärr aldrig svar.
Går det förresten att få tag på efterlysningar gjorda ett år tillbaka?Jag har inte mailadressen som fanns och skulle gärna göra ett försök igen

Kan inte vsära på det, men tror att det på stallets tid var så iaf. Har också förmig att jag läst efterlysningarna som ett forum och intebara som en annons.

Men under radannonserna ligger det en separat sida som man kan efterlysa under.
Jag fanns här även under stallettiden och har inget minne av att man kunde efterlysa på annat ställe MEN det låg inte under forumet annonser då men kommer inte ihåg exakt var det låg.. men inte som en chattsida iaf..

Liknande trådar

Hästvård Vår häst har fått diagnos remodellering (typ pålagringar) i SI-leden och kristaller i disken mellan sista ryggkotan och första ländkotan...
Svar
1
· Visningar
663
Senast: Ajda
·
Ridning Jag har pga psykisk ohälsa haft problem att hålla vikten vilket resulterat i rätt många överflödiga kilon. Problemet är att det även...
Svar
15
· Visningar
1 321
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag börjar bli lappsjuk av att bara vara på "Steg till arbete" mån-fred för föreläsningar, anteckningar, diskussioner, pappersifyllande...
Svar
1
· Visningar
404
Senast: IngelaH
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Nu skriver jag som det är. Jag behöver input och jag vill/kan inte berätta detta för någon i min närhet. En triggervarning kanske är på...
Svar
7
· Visningar
1 072
Senast: soom
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama