Efterlysning kattplågare i Borås.

Det finns nån här i Linköping med :cautious:fast dom katterna lämnas levande med pinnar instoppade här och var och skär/brännsår :rage:jag förstår det inte alls :( Stackars katter!

Förb****de uslingar till fega kräk, mm mm mm (saknar ord)!:rage:
Vet inte vad jag skulle göra om jag fick tag på nån som gjort något liknande.
Bara fantasin sätter gränser...

Åh fy helvete så sjukt. Stackars, stackars kise. Hur kan människor vara så känslolösa och grymma? Vilken mardröm...

Nu ska jag gå och krama om min katt extra mycket.

Känns som att nyheter som dessa är också en stor anledning till att man inte släpper ut sina katter - inte nog med alla misstag, olyckor och rovdjur, utan man blir mest rädd för vad andra människor skulle få för sig att göra :rage::cry:

Kan vi inte bara skicka alla dessa IQ-befriade själsdöda idioter till Sibirien utan vinterjacka och med blöta strumpor när dom åker fast? Skit i fängelse här, det är alldeles för varmt och skönt med tv och dusch...

Alltså fy fan. Finns inte ord för hur vidrigt det här är!

Stackars, stackars lilla kissa och husse :cry:.

Vad är det för fel på folk?! :devil:

bdsdsbfhsdfv##!!" känner jag bara! :arghh:
Vad är det för j***a människor? Kan man ens kalla fanskapen det?! :devil::mad:

En vän till mig hittade sin katt skjuten med soft air gun i centrala Lund..

Är det bara jag, eller har sånt här ökat?

En vän till mig hittade sin katt skjuten med soft air gun i centrala Lund..

Är det bara jag, eller har sånt här ökat?
Jag hoppas att det beror på att det uppmärksammas mer och att det inte är en ökning i sig, men samtidigt blir man ju orolig att det ska få mer efterföljare. :(

Men vad i h*l vete är det för fel på folk!:rage:
Får jag tag på nån som gjort något dylikt, så kan jag inte ansvara för mina handlingar...

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Solen lyste säkert på dig Soljävel Och jag skakar sönder Allt jag rör vid Du rör och går Rörochgårutanattfällaentår När du...
Svar
2
· Visningar
1 852
Senast: Tofs
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag hittade några gamla anteckningar som jag skrev för 7-8 år sedan: “Jag önskar att jag kunde få en injektion med livslust som varade...
Svar
0
· Visningar
1 438
Senast: cassiopeja
·
Gravid - 1år Jag känner inte att jag tycker om mitt barn längre. Hur överlever man det? Jag älskar honom och skulle offra livet för honom när som om...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
25 894
Senast: Amk
·
Tjatter Det är en sen augustikväll. Som så många andra dagar i denna förrädiska månad öser regnet ned. Det är blött överallt, särskilt på...
66 67 68
Svar
1 353
· Visningar
54 782
Senast: Sasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar