JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Efter skadan: Up And Quick på väg tillbaka
Moderator
Hästnyheter
Up And Quicks uppvisning i Argentan i helgen föll Solvalla i smaken. Den forne Prix d’Amérique-vinnaren är nu klar för Elitloppet. ...
Hästnyheter
Franck Nivard är kusken bakom Bold Eagle i Elitloppet. Men nu verkar det som om han får mer att göra – han ska även köra Up And Quick...
Hästnyheter
Tinne Vilhelmson Silfvéns mästerskapshäst Don Auriello, "Anton", är i träning igen efter den skada som bland annat hindrade honom från...
Hästnyheter
Danske stjärnan Stand And Deliver levererade verkligen. I Jubileumspokalen på Skive bombade han runt i spets på banrekordet 1.10,5a. ...
Kattsnack 11 🐈⬛🐈
Övr. Katt Jag har ju bara 60,000 vet vård med TR och liv tillagt. Ska nog ta bort liv. 60 var det högsta Folksam erbjöd när jag bytte till dem men...
MJLee
41 minuter sedan
Svar: 1 093
Visningar: 57 074
Katt
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Hon var något bättre i eftermiddags och har nu gett 0.5 ikväll så får vi se om hon blir orolig inatt.
Hippocampus
52 minuter sedan
Svar: 1 136
Visningar: 66 817
Hund
Valp 2025
Svar: 805
Visningar: 55 608
Hund
Stora shoppingtråden III
Utrustning Köpte ett par nästan splinkans nya Cavallo-ridstövlar på Equipement för ynka 849 kr då dragkedjans hållare saknas och där sitter ringar...
EZMK
20 minuter sedan
Bildtråd
Gnägg Apelkastad och trivselfläckar är väl samma sak? Jag tänker på de små, mer markerade ringarna 🤔
Emuliiaa
22 minuter sedan