efter hingstbetet

L

Love_energy

Det är inte tid ännu men ändå...

vad gör ni efter hingstbetet med era hästar?
vilken "träning"?

Stå på gången och all stallvård är redan klart (han är uppfödd på krafft milk så han är väldigt tillgiven och sälllskapssjuk så det var lika bra,

Sv: efter hingstbetet

Love_energy skrev:
Det är inte tid ännu men ändå...

vad gör ni efter hingstbetet med era hästar?
vilken "träning"?

Stå på gången och all stallvård är redan klart (han är uppfödd på krafft milk så han är väldigt tillgiven och sälllskapssjuk så det var lika bra,

Antar att det är en åring. Förutom stallvård brukar jag gå ut och gå med dem, de ska gå och stanna när jag vill, och så smått börja tömköra på rakt spår i en inhägnad paddock.

Liknande trådar

Ridning Har insett att jag kan mycket om foder, hagar, beteende och träning från marken - men väldigt lite om hur man faktiskt lägger upp...
Svar
5
· Visningar
529
Senast: MiniLi
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
24
· Visningar
1 364
Senast: Vovve
·
Hästhantering Hej alla, långt inlägg och jag ber om ursäkt men har mycket att skriva. Jag har redan ett konto här på buke, men då detta känns alltför...
Svar
19
· Visningar
1 619
Senast: Freazer
·
R
Kläder & Bli fin Jag vill inte "sno" tråden om hur mycket kläder man ska köpa på ett år så därför så gör jag en egen tråd om dethär! Men jag undrar lite...
2 3
Svar
52
· Visningar
1 693
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Hjälp att välja ras