Efter ET...

Jois

Trådstartare
Hur ser dagarna ut efter att en ET har varit ute (givetvis beroendes på vad de gör..)?
Får ut en idag och undrar hur nästföljande dagar kommer att se ut..:angel:

Sv: Efter ET...

Det varierar efter vad ET hittar och ET kommer att berätta för dig hur de närmaste dagarna ska se ut.

Jag har fått allt från vila till gymnastik/underhåll dagarna efter.

Sv: Efter ET...

Det bästa är att diskutera igenom allt med et.

Fråga allt möjligt annat också! Om hästen är stel där -vad är bra då? Vad, vad vad vad? Egna idéer och diskussioner är mycket givande. De flesta et gillar bra respons! Ingen fråga är för dum! Nästa gång kan du ännu mer och har fått lite egna slutsatser därtill...

Liknande trådar

Hästvård Står just nu i ett jäkla mysterium. Tankarna går som en studsboll. Tänker jag berättar händelseförloppet så får vi se vad ni har o säga...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
4 430
Hästvård Har haft tur och inte behövt använda förband och därmed Cellona på länge, men nu är det dags att fylla på stallapoteket. Men märket...
Svar
7
· Visningar
534
Senast: CarEr
·
Hästvård Funderar med detta kring svartsjuka om hästar kan känna sådant och i så fall hur. Anledningen att jag frågar är att min häst blivit som...
2
Svar
24
· Visningar
1 245
Senast: skiesabove
·
Hästvård Hej! Har en snabb fråga jag inte lyckats googla fram svaret på! Min häst är betäckt pga livslång skada. Inget hon har någon smärta av...
Svar
12
· Visningar
1 039
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka