Alfakrulls
Trådstartare
Lite uppdatering om Edvin, min systerson!
Han är verkligen en urgo bebis och så himla lätt att ha att göra med.
Gråter nästan aldrig, sover nästan hela nätterna, och är alltid glad och pigg. Har nu lärt sig att rulla från rygg till mage, så man får vara snabb när man ska ha på blöjan!
Edvins pappa har ingen kontakt med Edvin, tyvärr!
De har varit och tagit ett faderskaps test, så allt är fastställt att de är han som är pappan. Men han vill inte ha något att göra med honom! Tyvärr!
Många har kommit fram och frågat honom om han är pappan till syrrans barn, och han har då svarat Ja, så det erkänner han ju.
Men vill som sagt, inte nu i alla fall, veta av honom! Vilket är synd!
Men men, Edvin mår bra i alla fall, eftesom han har både moster, morbror, Mormor, Morfar, Farfar (gammelfarfar igentligen) Gammelframor & låsas Morfar runt sig nästan hela tiden!
Syster yster mår bara bra hon med, och tar jätte bra hand om lilla Edvin. Eftersom han bara äter på flaska nu så kan hon när de har bla prov i skolan osv åka ditt och göra dem och även vara med på vissa viktiga lektioner, vilket fungerar alldeles utmärkt då antingen jag eller mamma (mormor då ) är hemma med honom!
På senaste kontrollen var han 55 cm lång och vägde 4500 g har jag för mig!!
När han föddes var han 51 cm lång och vägde 3525 g.
Så, de går uppåt hela tiden och han har blivigt en riktig tjockis!
Han följer en nu med blicken och viftar och far med händerna överallt! Ur gulligt!
Här nedan följer nu mkt söta bilder på lilla Edvin!
Snygg skylt på vagnen måste man ju ha oxå!
Nybadad Edvin
Han är verkligen en urgo bebis och så himla lätt att ha att göra med.
Gråter nästan aldrig, sover nästan hela nätterna, och är alltid glad och pigg. Har nu lärt sig att rulla från rygg till mage, så man får vara snabb när man ska ha på blöjan!
Edvins pappa har ingen kontakt med Edvin, tyvärr!
De har varit och tagit ett faderskaps test, så allt är fastställt att de är han som är pappan. Men han vill inte ha något att göra med honom! Tyvärr!
Många har kommit fram och frågat honom om han är pappan till syrrans barn, och han har då svarat Ja, så det erkänner han ju.
Men vill som sagt, inte nu i alla fall, veta av honom! Vilket är synd!
Men men, Edvin mår bra i alla fall, eftesom han har både moster, morbror, Mormor, Morfar, Farfar (gammelfarfar igentligen) Gammelframor & låsas Morfar runt sig nästan hela tiden!
Syster yster mår bara bra hon med, och tar jätte bra hand om lilla Edvin. Eftersom han bara äter på flaska nu så kan hon när de har bla prov i skolan osv åka ditt och göra dem och även vara med på vissa viktiga lektioner, vilket fungerar alldeles utmärkt då antingen jag eller mamma (mormor då ) är hemma med honom!
På senaste kontrollen var han 55 cm lång och vägde 4500 g har jag för mig!!
När han föddes var han 51 cm lång och vägde 3525 g.
Så, de går uppåt hela tiden och han har blivigt en riktig tjockis!
Han följer en nu med blicken och viftar och far med händerna överallt! Ur gulligt!
Här nedan följer nu mkt söta bilder på lilla Edvin!
Snygg skylt på vagnen måste man ju ha oxå!
Nybadad Edvin