Edsbyritten?

Tussinussen

Trådstartare
Är det någon här som ska vara med på Edsbyritten?

Jag tänkte att jag skulle dit o kolla eftersom jag vill se hur ett lopp går till innan jag ev. själv ska vara med. Men jag funderar på om det är någon som kunde ha användning för ett par extrahänder?

OBS vill inte vara ensam hjälp till någon grön, då jag är själv helt grön :D:eek:

Jag bor ca. 10 mil därifrån och kommer att åka ner på morgonen i egen bil.

PM:a gärna :idea:

Sv: Edsbyritten?

Ingen??

Jaha jag får väl sitta där och slappa då, och bara se på när ni susar förbi :D

Någon måste det väl vara som vill ha en medhjälpare? Jag är själv ganska grön inom distansen så jag är nog kanske inte rätt person. Bara ridit lite clear round och 50km.

Jag funderar på att åka dit och starta PP eller CR och skulle behöva en hinknisse med körkort. Men...

-Det är min första distanstävling...
-Har en till tjej med mig utan varken körkort eller hästvana...
Så det känns inte som vi vore den ultimata lösningen. :crazy:

Jag ska ant åka ner, ej bestämt till 100% ännu, men OM så får du jättegärna hjälpa oss. Kommer att ha med mig en van medhjälpare med körkort. Jag kommer isf att rida 50 km tävling. :)

Vad gulliga ni är, tack för erbjudandena! Jag har redan fått napp :D och ska dit. Jag håller ögonen öppna efter Bukefalister :)

KL

Jag kommer med min lilla grå och vi vill gärna ha ridsällskap på clear round. Är hästens absolut första och jag har inte startat på 14 år.... :D

Nån som vet när man kan anmäla ?? Eller har jag missat nått? Det är ju bara 2 veckor kvar..

Vi har inte riktigt bestämmt oss för om vi ska eller inte ska.
Har några frågor för att kunna avgöra det hela.
Någon som har adressen till tävlingsplatsen?
Tänkte kolla närliggande bomöjligheter då stf vandrarhemmet var fullt.
Stallplatserna ligger de på tävlingsområdet?
:laugh:

Senast ändrad:

Vad trevligt med en till från Gävle, jag ska också vara med i CR!

Kommer också till edsbyn med nya pållen som ska göra sin första start;) Ska också rida CR och vill gärna ha lite ridsällskap jag också:D

Liknande trådar

Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
20
· Visningar
2 395
Senast: QueenLilith
·
Hästmänniskan Jag miste min häst akut för 2 mån sen. Världens snällaste, finaste och gulligaste kompis sedan 10 år tillbaka.Så älskad.Så saknad.❤️...
Svar
9
· Visningar
891
Senast: yamyam
·
Relationer Hur mycket är egentligen värt att offra för kärlek? Är 38 år, har varit tillsammans med min pojkvän i ett år. Han bor 1 timmes bilfärd...
5 6 7
Svar
132
· Visningar
14 625
Senast: Ramona
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 806

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka