Edsbyritten 2008

S

_Sarah_

Hej!
Var nyss med i Vasaritten och fick goda resultat så nu funderar jag på att vara med på Edsbyritten. Funderar lite på underlaget och hur banan ser ut. Någon som varit med föregående år som kan berätta lite?Någon som ska vara med iår?:banana:

Sv: Edsbyritten 2008

Hejsan

Grattis, vad roligt att det gick bra på vasaritten. Edsbyritten är ny för i år men vi hoppas att den blir återkommande. Det är mest grusvägar av olika slag och sedan så är det skogsvägar och stigar. Varierande underlag, både mjukare och hårdare. Banan är inte så kuperad men inte heller helt platt, relativt lätt tycker jag. Det kommer att finnas kort på klubbens hemsida från banorna, det ska bara läggas in först och det hoppas jag blir gjort snart.

Lina

tack för informationen, väntar på bilderna. :)

Jag kommer med kameran i högsta hugg! Ska tyvärr inte starta, men kommer vara där och fota och vara funktionär. Håller tummarna för alla :)

Jag tänkte åka till Edsbynritten, hoppas fler åker så det verkligen blir av!

Jag och Sven kommer hade vi tänkt..
Ska bli roligt att rida i Edsbyn..
alltid kul med nya vyer..
hoppas att vi får sällskap på 8 milen.. :D;)

Vore en ära att rida tillsammans med allas vår Sven! Klart det blir 80!

Hejsan alla!

Nu finns det bilder från banorna på Edsbyns ridklubbs hemsida så nu kan ni gå in och se lite hur vägar, underlag och natur är. Har inga kort längs stigarna då jag var ut med bil och knäppte kort...

MVH Lina, Edsbyns Ridklubb.

Å vad roligt att de verkar vara några som ska dit :)
Tack Lina E Jonsson för informationen ska direkt in å titta där nu :)

Hejsan alla!

Nu finns det bilder från banorna på Edsbyns ridklubbs hemsida så nu kan ni gå in och se lite hur vägar, underlag och natur är. Har inga kort längs stigarna då jag var ut med bil och knäppte kort...

MVH Lina, Edsbyns Ridklubb.

Woaw! Det kallar jag service från tävlingsledningen - att kunna visa foton från ritten så man får en uppfattning om hur terrängen är! Tycker det låter riktigt lyxigt!

Även kul att se hur det ser ut för oss som inte har förmånen att komma och tävla hos er... (åtminstone inte i år...) :D

Liknande trådar

Mat Jag har nyss köpt en Le Creuset-gryta och vill så gärna göra goda bröd i den! Dock är jag lite nervös då många recept vill att man ska...
Svar
15
· Visningar
645
Senast: Caoimhe
·
Tävling Har aldrig besökt tävlingen tidigare och behöver lite tips och råd. Tänkte överraska dottern på 11 år med biljetter, men kan inte...
Svar
10
· Visningar
1 034
Senast: shebeen
·
Hundavel & Ras Hej! Jag har börjat fundera på en border collie som nästa hund. Men skulle väldigt gärna få lite input av er som har/kan rasen! :) Kan...
2
Svar
31
· Visningar
2 791
Senast: ildiko
·
Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
770
Senast: Lisen82
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka