Edinburgh?

G

Gilan

Har hört att dom sadlarna ska vara rätt bra och letar efter en sånn eftersom att dom verkar ha relativt rak bom. Men en kompis till mej sa att dom fanns på börjes för 4000kr stämmer dte eller är dte nåt Bi märke med samma namn men sämre kvalirté??

eidinburgh ligger väl på typ 14 000 nya har inte koll på börjes men det är knappast samma i alla fall :smirk:

Har precis köpt ny sadel (kieffer Lusitano, älskar den!!) men då var jag på Hästbiten och dom hade ngn sadel som hette Edinburgh och den kostade runt 4000, men jag känner inte till den. Jag provsatt i den och tittade på den och jag blev verkligen överraskad över att den var så billig för den såg ut som den skulle vara betydligt dyrare, verkar väldigt prisvärd!

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 811
Senast: Lavinia
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag förstår verkligen inte det här med “dolda fel” vid husaffärer. Det funkar ju inte i praktiken. Som jag har förstått det så är...
2
Svar
39
· Visningar
3 840
Senast: cewe
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Vårens ljuvligaste dag sitter jag inne nästan hela dagen och känner mig bara frustrerad. Jag har en deadline för att lämna in...
Svar
2
· Visningar
910
Senast: cassiopeja
·
  • Artikel Artikel
Dagbok När jag varit ute och snurrat i världen något år, och insett att min plats inte fanns därute heller så bestämde jag mig för att fördriva...
Svar
0
· Visningar
1 490
Senast: miumiu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka