EasyWalker Duo!

MaRomer

Trådstartare
Vet att det finns några här på buke som har den vagnen. Har lite frågor ang den vagnen;)
  • Kan man byta ut klädseln?
  • Vad kostar det?
  • Finns den billigare utomlands?
  • Vad är bra med den?
  • Vad är dåligt med den?
  • Bilder tack!

Sv: EasyWalker Duo!

Haha du som var så jäkla säker på den där andra tvillingvagnen för ett tag sedan ;-)

Min väninna har en sådan med singel och den är nästan en rak kopia av Urban Jungle ( fast billigare ).

Fördelen med Easy duo jämfört med UJ´s duo säger många vara den tudelade sufletten, dvs barnen har varsin suflett. Jag tycker att Easys singelvariant är mer stötig än UJ annars är det la ingen större skillnad.

Haha du som var så jäkla säker på den där andra tvillingvagnen för ett tag sedan ;-)

Min väninna har en sådan med singel och den är nästan en rak kopia av Urban Jungle ( fast billigare ).

Fördelen med Easy duo jämfört med UJ´s duo säger många vara den tudelade sufletten, dvs barnen har varsin suflett. Jag tycker att Easys singelvariant är mer stötig än UJ annars är det la ingen större skillnad.

Japp den finns fortfarande som nummer 1;) Men iom jag fick nys om denna som är nästan en identisk kopia med alla finesser och ihopfällning så kan den ev funka! Har inte sett den IRL så ska inte säga för mycket!

Ja stötig vagn låter inte bra:/ Sufletten är bara delad på de nyare modellerna, de äldre är den gemensam:/ Därför så svårt att hitta begagnad!

Inte haft en själv men sålt dom :D

Klädseln kan du byta, minns inte vad det kostade dock... men alla återförsäljare bör kunna ta reda på det snabbt.
Enkelt att byta klädsel på, och då också ta av för tvätt.
Sen så är det en av de smalaste modellerna, så de ska gå igenom smala dörrhål. Ändå är sitsarna rymliga för barnen!
Lätt att fälla ihop och lättviktig.

Fick inte in en enda reklamation på vagnen på de 6 mån jag sålde dessa.

Utomlands brukar det vara billigare, kolla holland - där de tillverkas :idea:

Vi kollade på en när vi skulle köpa, men vi fattade inte ens hur man gjorde för att fälla ihop den...... :o

Ah okej.
Stötig och stötig, beror ju på vem du frågar. Men jag upplever den absolut mer stötig än UJ.

Inte haft en själv men sålt dom :D

Klädseln kan du byta, minns inte vad det kostade dock... men alla återförsäljare bör kunna ta reda på det snabbt.
Enkelt att byta klädsel på, och då också ta av för tvätt.
Sen så är det en av de smalaste modellerna, så de ska gå igenom smala dörrhål. Ändå är sitsarna rymliga för barnen!
Lätt att fälla ihop och lättviktig.

Fick inte in en enda reklamation på vagnen på de 6 mån jag sålde dessa.

Utomlands brukar det vara billigare, kolla holland - där de tillverkas :idea:

Ja det var vel du som tipsade om denna vagn då den var lik BabyJoggern??!!

Kollade lite i holland och de var ca 1000-2000kr billigare tror jag+frakt. Så vet inte om det lönar sig... Men ska kolla mer!

Liknande trådar

Övr. Barn Vi ska köpa en ny bil i vår/sommar och vi behöver göra lite research inför detta. Jag är i princip helt ointresserad av bilar, jag vill...
2
Svar
22
· Visningar
2 015
Senast: Guldaskig
·
R
IT & mobiler Jag skulle bli jätte glad och tack sam om nån kan hjälpa mig lite fort! Men det ska finnas nån app som man kan lägga in en bild på...
Svar
0
· Visningar
315
Senast: Raderad medlem 149524
·
Fordon Efter att maken köpt en helelektrisk city car i kombination med att jag börjat med häst på en lite mer seriös nivå igen och slutat...
2
Svar
34
· Visningar
1 569
Senast: Derivata
·
Fordon Jag är på gång och ska byta bil, men tycker det är svårt med begagnade bilar. Min budget är ca 150 000 kr och det är ett plus om bilen...
Svar
6
· Visningar
663
Senast: Windy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka