Milosari

Trådstartare
Någon som vet en bra sida där man kan ladda ner engelskspråkiga e-böcker? Och hur funkar det? Måste man vara medlem eller hyr/köper man böckerna?

Önskar också tips på böcker! De kommer mestadels att läsas nattetid när hjärnan kanske inte är i högform, så helst lättsmält litteratur. Svenska böcker går också bra såklart :).

Någon som vet en bra sida där man kan ladda ner engelskspråkiga e-böcker? Och hur funkar det? Måste man vara medlem eller hyr/köper man böckerna?

Önskar också tips på böcker! De kommer mestadels att läsas nattetid när hjärnan kanske inte är i högform, så helst lättsmält litteratur. Svenska böcker går också bra såklart :).

Jag skulle surfa runt lite på amazon och leta efter gratisböcker. Jag läser mest urban fantasy, och där brukar det finnas mindre författare som lägger upp sina böcker gratis eller nästan gratis. Du måste ha konto, och de kan läsas på mobil, läsplatta, surfplatta eller dator. :)

Liknande trådar

Kultur Är det någon som har några tips på passande böcker? Jag gillar böcker som inte är för mörka/deprimerande, som har ett hyfsat lyckligt...
2
Svar
38
· Visningar
1 912
Senast: Butros
·
Kultur Kära buke, har ni några tips på bra HBTQ+ böcker? Främst fakta (men ge gärna skönlitteratur tips också om ni har något). Historia...
Svar
12
· Visningar
1 051
Kultur Jag gillar att läsa historiska romaner som utspelar sig från 1700-talet till 1940-50-talet nån gång. Har läst mycket brittiska...
2 3
Svar
45
· Visningar
2 991
L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 165
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar