Dumma hästspel!

Molntuss

Trådstartare
Ny och något frustrerad användare här.

Jag skaffade hem hästspelet Häst & Ponny: min första ponny för några dagar sen. (ja, jag vet att det är ett barnspel, men har man hästabstinens så har man :p)

I alla fall så var allt frid och fröjd i början. Jag och min söta lilla shettis klarade dressyren galant. Sen kom vi dock till hopnningen och terrängen. Jag klarar verkligen inte träningen.
Hur snävt jag än rider och hur mycket jag än genar så är mitt snabbaste i terrängen 1.10 och alltså 10(!) sekunder för långsamt för att jag ska klara träningen och få tävla i det. Samma sak med hoppningen.

Nu vet inte jag hur många fler här på ÄU som har spelat det här spelet, men om någon har gjort det och har något tips skulle det vara väldigt välkommet. Jag vill ju så gärna ha en större ponny :D

(kan även tillägga att spelet är rekommenderat från tre år, så det känns väl lagom pinsamt :p)
 
Sv: Dumma hästspel!

Insåg nu att tråden kanske borde ligga under Hem & Hobby och Spel.. någon snäll moderator kanske kan flytta?
 
Sv: Dumma hästspel!

Jag har inte spelat Häst och Ponny men min fd bonusdotter gjorde det. Jag har för mig att det finns någon "rejsa" - funktion, så hästen kan springa riktigt fort?
 
Sv: Dumma hästspel!

Den har jag inte lyckats hitta, men ska absolut leta efter den. Hittills har jag bara lyckats komma på att hästen kan skutta även mellan hindrena :p
 

Liknande trådar

Hoppning Ni som hoppar och har er, hur fasen bygger ni upp erat självförtroende så ni vågar hoppa högt? Jag klarar knappt av att hoppa över 50...
Svar
19
· Visningar
1 567
Senast: Arabizar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp