Varför är inte förpackningar med hårfärg plomberade i affären?
Kartongerna är ju bara att öppna och stänga igen varpå några gärna plockar ur innehållet och ställer tillbaka kartongen
Det har jag också undrat!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Varför är inte förpackningar med hårfärg plomberade i affären?
Kartongerna är ju bara att öppna och stänga igen varpå några gärna plockar ur innehållet och ställer tillbaka kartongen
Nej, tyvärr en kvinna. Som tyckte jag skulle sluta med hästarna och börja knyppla istället.Var läkaren en man
Jag var typ 22 och satt i kassan på Coop. En kvinna, ålder "mormor" sa typ "ge pengarna till tanten i kassan".Min läkare klappade mig på huvudet och sa att när man blir äldre så får man räkna med att inte orka med som man gör som ung.
Jag var typ 27.
Jag var 19 när jag fick höra ge tanten pengarnaJag var typ 22 och satt i kassan på Coop. En kvinna, ålder "mormor" sa typ "ge pengarna till tanten i kassan".
Sambon råkade säga något liknade. Han låg på stort minus ett tag då.Jag var 19 när jag fick höra ge tanten pengarna
Idag kallar ingen mig tant men kärring har hänt
Skulle nog gå med egna sonens, men bakade av andra barn blir lätt äckelkänsla. Tyvärr. Förhoppningsvis har ju föräldrarna koll på att dom tvättar händerna innan och inte pillar runt massa under tiden.Barnrullade chokladbollar, ja fy SJUTTON vad det kan få kräkreflexerna att gå igång.
Alltså, en ung Sean Connery är väl aldrig fel?Vilken av alla Bondgubbar var bäst? Vem var snyggast?
Alltså, en ung Sean Connery är väl aldrig fel?
Fast jag är lite svag för Pierce Brosnan mer tror jag .
När han har sin accent. Yesch.En äldre Sean Connery är ännu mindre fel.... #teamsilverfox
Vilken av alla Bondgubbar var bäst? Vem var snyggast?
Jag också!Undrade först vilka bönder det gällde
Cirkel?Fick frågan i en Quiz och skickar den vidare till er, Vad är det "korrekta" ordet för formen hos en munk?
(Nä, inte broder Tuck.)
Pierce Brosnan för min del.Vilken av alla Bondgubbar var bäst? Vem var snyggast?
Mjaäääääee.Cirkel?
Torus!Mjaäääääee.
Bra försök, men fel, tror jag. Det ska va 3D form, som en kub eller ett klot, fast en munk! Den är klurig!
Alltså, när det pratas om sådana former i kemisammanhang så har man kallat dem donut shaped. Så jag är också nyfiken på det vetenskapliga namnet.Mjaäääääee.
Bra försök, men fel, tror jag. Det ska va 3D form, som en kub eller ett klot, fast en munk! Den är klurig!