Dumheter...

MsMarvelous

Trådstartare
Sv: Dumheter...

Jösses vilken snäll häst som skötte det så himla bra!

Blir impad att någon med så lite ridvana, om en någon, ger sig på en sån här grej men han klarade den verkligen med bravur.:bump:

Plus till hunden som visade vägen.:banana:

Ha ha ha ha men hur i hela friden kan man vara banbyggare om man inte ens kan ta sig runt en debutant???

:rofl::rofl::rofl:

Gud va underbart, haha, det här gjorde min dag :rofl:

De glada tillropen i bakgrunden gör det bara ännu roligare, men det är lite svårt att avgöra vilka hinder det är meningen att han ska hoppa ibland :angel:

Edit: vilken fruktansvärt snäll häst! Ingen av mina hade kunnat galoppera i makligt tempo på långa tyglar ute på en terrängbara :love:

Senast ändrad:

Underbart, helt underbart! (snacka om fri form):love::love:

Vilken häst! Min hade satt av i sken med en sådan obalans på ryggen. Och vilken modig kille! Han är ju på väg av flertalet gånger, men det stoppar honom inte. :bump:

*kl*

satt och funderade på när första moralkommentaren skulle komma, gissade på ett dygn. Tänk vad fel jag hade. Härligt! :love:

Hade det varit på annan plats här på Buke så hade det varit fullt med moralpredikan om både ditt och datt. :devil:

Och IRL vet vi ju att det är sånt här som förgyller livet. :idea:

Senast ändrad:

*kl*

satt och funderade på när första moralkommentaren skulle komma, gissade på ett dygn. Tänk vad fel jag hade. Härligt! :love:

Hade det varit på annan plats här på Buke så hade det varit fullt med moralpredikan om både ditt och datt. :devil:

Och IRL vet vi ju att det är sånt här som förgyller livet. :idea:

mmm här på FT har vi KLASS!:angel::D + att vi vet att ingen häst dör av att få leka lite...det var ju inte direkt så att han vägde 230 kg o var obalanserad heller...

Till TS: Jag glömde ju skriva det...skrattade så jag tjöt åt kommentarerna i bakgrunden o tittade med stora runda ögon på alla fordon som åkte runt i terrängen??? Att GÅ terrängen är ett förlegat begrepp i Staterna, va??:D

Till TS: Jag glömde ju skriva det...skrattade så jag tjöt åt kommentarerna i bakgrunden o tittade med stora runda ögon på alla fordon som åkte runt i terrängen??? Att GÅ terrängen är ett förlegat begrepp i Staterna, va??:D

Ha, ha, alla fordon är där för det var på Söndagkvällen efter själva tävlingen var avslutad = fordon tillåtna. Och en hel del öl dracks också... :angel:

Favoritkommentar: "He needs some ice for his nuts" :eek:

Ölburkarna skymtades ju i bild både titt som tätt :angel:

Och vad det gäller moral så äsch, vi vet bättre på det här forumet :angel: :D hade det varit en ryttare som över varje hinder slet hästen i munnen och bara höll balansen i tyglarna så hade det varit en annan femma i mina ögonen. Men hästen blev ju inte särskilt störd av sin ryttare (den var snarare ganska selektiv med att lyssna) och han använde ju sin fegrem duktigt :D

Undrar vad som skulle sägas om vi gjorde nåt sånt där i lilla landet lagom..? :devil:

Liknande trådar

Utrustning Jag läste precis färdigt det lilla häftet "The Loriner: Opinions and Observations on Bridle-bits and the Suitable Bitting of Horses...
Svar
2
· Visningar
1 338
Senast: HannaZ
·
Fälttävlan Danny Warrington har skrivit en utmärkt artikel i senaste numret av Chronicle of the Horse, ang. ryttar ansvar. Jag håller med honom...
Svar
16
· Visningar
1 981
Senast: fio
·
IT & mobiler öppnade min inkorg igår och detta fanns att beskåda... From: Miss Brenda and Casmin Dear one, May the blessings of God be with...
Svar
19
· Visningar
3 220
Senast: portia
·
Avel Holsteiner-blod och hopphästavel generellt. Klipper in den här och länkar. Den är lång. “You can only sell one thing – the...
2
Svar
21
· Visningar
2 708
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar