Duktig på makro i Excel?

S

Siriano

Finns det någon senior som är en hejare på makro i Excel? Ska börja med ett projekt på måndag där man jobbat mkt med makro. Jag vet ännu inte vad det finns för kompetens på företaget om jag behöver hjälp så en "plan B" vore bra, om det finns någon senior som kan tänka sig att ställa upp som lite bollplank om det behövs. Jag anser mig ha goda kunskaper i Excel i övrigt men makro har vi bara nosat lite på under Högskoleutbildningen, så jag börjar bli lite nervös om jag ska ro det här projektet i hamn. Jag vet inte exakt ännu vad det är som ska göras, men om någon känner sig manad och är duktig på makro får ni gärna hojta till så kan jag lugna mina nerver något under helgen.
 
Sv: Duktig på makro i Excel?

Jag kan kanske hjälpa dig, du får hojta!
 
Sv: Duktig på makro i Excel?

Jag har 5 högskole poäng i Excel-programmering... :-)
 
Sv: Duktig på makro i Excel?

ankans o Zoraya: Toppen! Nu kan jag sova lugnt några dagar till. (Som om jag inte är nervös nog för mitt nya jobb. :crazy: ) Jag hör av mig när/om jag kör fast.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har lite problem när jag ska sova, med värk kring höften typ. Jag ligger på ena sidan och då gör det inte ont, kan kännas lite när...
2
Svar
33
· Visningar
2 449
Senast: Badger
·
Skola & Jobb Jag tänkte för inte så länge sedan starta en tråd likt många andra "vad vill jag jobba med"-trådar. Det är kanske lite den typen av råd...
2
Svar
25
· Visningar
3 647
Hästmänniskan Min medryttarhäst är en 25 år gammal, fortfarande pigg och glad, kille. Jag har ridit honom i snart ett år och är HELT förälskad. Han är...
Svar
7
· Visningar
1 821
Skola & Jobb Hej Buke, Jag skriver under anonymt nick pga att det är personligt och allmänt jobbigt. Bakgrund: Jag jobbar som konsult sedan några år...
2
Svar
28
· Visningar
4 151
Senast: monster1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp