JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Dubbla chanser för Peder: Så håller du koll på Idrottsgalan
Moderator
Hästnyheter
Tårtkalas efter Idrottsgalan börjar bli en tradition på Grevlundagården. Jerringhjälten Peder Fredricson åker snart mot världscupen i...
Hästnyheter
Peder Fredricson glänste på Idrottsgalan. Likaså gjorde hans mamma Stina, som fick hela Globen att skratta högt när hon bjöd på...
Hästnyheter
När Peder Fredricson vann Jerringpriset på Idrottsgalan i början på året var det mycket starka känslor – vissa tyckte man borde givit...
Hästnyheter
Senare under kvällen i Globen kommer några av Sveriges bästa atleter att hyllas på scenen. Innan dess var det dock den yngre...
Tips på snälla hopphingstar 😎
Avel Kanske ska lägga till att jag rider fälttävlan själv, så har sett Filkes Red Fury mycket ute. Känner och bor nära uppfödaren/ägaren, har...
Murray
4 minuter sedan
Svar: 17
Visningar: 994
Avel
Födda-24
Avel Han kämpar på, en disk i ryggen som fått smällen så han får äta värktabletter och vila just nu från allt.Glad att det inte gick värre om...
MayGrace
4 minuter sedan
Svar: 66
Visningar: 4 502
Avel
Ridskoleryttare
Träning Lektion i går på Gungan. Det var mer än ett år sedan, jag var tvungen att kolla. Då hade jag stora problem att fatta galopp och att...
Hoarfrost
5 minuter sedan
Svar: 914
Visningar: 98 149
Träning