Dubai World Cup

Sv: Dubai World Cup

jaa, skulle åkt dit o sett de live men men...nästa år så!:)

jajamensan, hoppas det kan bli en vana, väldigt fina löp runt om, skön feststämning och vilken enorm herre Invaaaasååååår som dom uttalade det där nere, visade sig vara.

va!? har deet varit:eek:

varför får aldrig jag reda på såna saker innan det är för sent:cry: :p

nånstans där man kan se det på internet nu kke:smirk:

blev plac? hmpf va faktist tvåa i duty free:bump: :banana:

Jag såg det live eller rättare sagt försökte... 75 000 åskådare så är det inte direkt enkelt att se något, men fina storbildsskärmar och härlig stämning! Jag passade på att "provrida" på Nad Al Sheba tidigt på lördagsmorgonen så jag har i alla fall sett banan ordentligt :-)

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Han är klar för FEI Driving World Cup och har tackat ja. Allt blev möjligt tack vare sommarens satsning när han och teamet köpte...
Svar
0
· Visningar
47
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Working Equitation är en gren som växer snabbt och blir allt mer populär i Sverige. I år blir det premiär för den nya svårklass-cupen...
Svar
0
· Visningar
155
Senast: Gunnar
·
Fälttävlan Fick syn på att det var terräng på FEI TV och sitter nu och kikar på nations cup, men verkar omöjligt för mig att hitta...
Svar
1
· Visningar
999
Senast: Lady_S
·
Hästmänniskan Som rubriken lyder.. vilken gren/grenar eller annat inom häst sysslar ni med och hur kom det sig att ni började med just det?
2
Svar
36
· Visningar
1 892
Senast: Roxy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar