R
Rex
En kompis till mig har köpt en vara från ett företag.Fakturarn har ännu inte förfallit,då dom börjar ringa henne och fråga saker som du tänker inte batala va!?Vart har du hästen,vad heter den och du ska möta oss idag och betala kontant annars.....Kompisen blev helt paff och hotade med polisanmälan om dom inte gav sig av.Dom åkte alltså hem till henne på kvällen och ville prompt komma in och prata(hon släppte inte in dom)Dom hade även lyckats leta sig fram till stallet där hon har hästen och där stått och talat om för alla att hon har stulit saker för dom och inte tänker betala osv osv och även pratat liknande om ytterligare en person som tydligen har stått i det stallet förut men min kompis vet inte vem det är.
Får företrädare för ett företag verkligen bete sig på det här sättet?Kompisen håller på att få spel hon vet inte vad hon ska göra.
Man kan ju inte begära in pengar INNAN fakturan ska vara betald.Jag betvivlar ju i och för sig att dom får bete sig så här om någon inte betalat i tid för den delen.
Finns det nån som vet?
MVH Rex
Får företrädare för ett företag verkligen bete sig på det här sättet?Kompisen håller på att få spel hon vet inte vad hon ska göra.
Man kan ju inte begära in pengar INNAN fakturan ska vara betald.Jag betvivlar ju i och för sig att dom får bete sig så här om någon inte betalat i tid för den delen.
Finns det nån som vet?
MVH Rex