DrÖmstammen! =)

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare hejabamse
  • Startdatum Startdatum
Sv: DrÖmstammen! =)

Jag har mina drömstams flickor ;) De Niro-Master och Roosevelt -De Niro

Nu vill jag bara ha ett litet sto e Hofrat -De Niro så är jag nöjd :rofl:

Och nästa försök med Ampere igen ;) .

Glömde ju en liten Totilas unge med ....

Mia

Senast ändrad:

Min dröm är kanske lite annorlunda eftersom jag vill utveckla den stolinje jag har själv. Målet med linjen är ridbara hästar med fina gångarter åt det lagom hållet och att de ska knna ta sig över hinder på ett positivt sätt. Mitt sto är e Quite Easy, och just nu är drömmen ett sto u henne e Damino SD som jag sen hade kunnat använda Bellisimo M på:).

Jag vill ha en Laurenz-märr. Eventuellt jag betäcka den med Ahorn. Då min ringa erfarenhet av dem är sanslöst elastiska hästar. Dock har jag inte fallit för några av hans söner och vdl sålde ut seminen på honom. Laurenz dog tyvärr i år misstänker jag. :(

Det drömmen vore att köpa min gamla skrots helsyster. (Laurenz - Weibfang).

Annars har jag ett drömsto e Lord Albert - Pentagon. En avkomma efter Cardento hade nog suttit fint. :d

Jag skulle vilja ha ett stoföl e; Quando-Quando undan mitt Wonderland sto.

Min är det sto jag har, Hugo - Knast Halsnaes - Sindarve Tulling. Där finns både hoppning och gång blandat. :d Däremot vad jag skulle betäcka med är svårare, helst en Lene-hingst, men den enda godkända som finns just nu är för nära släkt. Kanske Allman, som också har väldigt mycket hopp i sig.

Jag antar att tråden handlar om halvblod så jag får väl svara på min drömhalvblodsstam.

En hingstunge e: Sandro Boy och u: sto e: Electro.

Den hästen kommer synas :d

vill ha napoleon i modersstammen, nära släkt:)
Och gärna nån master-pappa:) gillar de individerna.

Med handen på hjärtat hade jag hemskt gärna sett hur det lilla hingstföl som mitt sto kastade i februari iår hade blivit.:(
Förhoppningen hade ju varit ett stoföl, men jag hade varit nöjd med vilket som.
Fader var den svarta Faustinus som tyvärr bara gjorde en säsong i Sverige.
Moder är efter Bayron!

jag har redan mitt drömsto! Krack C-Gribaldi-Amor- Pericles xx. Men ett Rohdiamant/Rubinstein-Matcho X skulle inte vara fel..

Skulle inte ha något emot att ha en efter den här hingsten:
http://www.youtube.com/watch?v=qI257qoarZM
Quaprice E: Quidam de revel- Lord
Modern till fölet skulle gärna få ha darco i stammen ;)
Tyvärr fick väl inte quaprice så många fölungar och han dog för ett par år sedan.. men drömma går ju alltid.

Ojoj jag vet att han höll på länge men... jag får nog snart låna ett sto ju.. vill ha en irco mena ju

Liknande trådar

Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 051
Senast: Piaff
·
Avel Någon som kommer ihåg varför han togs ur avel? Har haft ett gott öga till honom ända sedan jag var domarsekreterare då han visades på...
Svar
11
· Visningar
1 388
Senast: Freazer
·
  • Låst
Hundavel & Ras Hej, Vår renrasiga Bichon Frise börjar snart löpa- Mars/April och söker efter en frisk hane i liknande ras(helst samma). Vi bor i Skåne...
Svar
9
· Visningar
991
Senast: Rosett
·
Avel Tidigt på säsongen men jag tittar och följer hingstarna som visas nu utomlands. Har ögonen på flera st som visat sig lite extra men såg...
Svar
17
· Visningar
725
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V