Status
Stängd för vidare inlägg.
Så otroligt skönt det är att slänga gamla grejer! Jag satsar på att åka till ett drive in loppis om två veckor, eventuellt också om tre veckor om jag inte blir av med allt första vändan. Det som är kvar sen skänker jag bort till en lokal second hand butik eller så åker det till återvinningscentralen om jag tror att det är osäljbart.

Sen kommer jag nog att behöva köpa lite nytt efter det, så då kommer jag själv att botanisera bland de lokala loppisarna. Där kan man hitta så otroligt fina grejer, ofta till löjligt låga priser.

På mina dagliga promenader går jag omkring och drömmer om hur jag ska inreda mitt nya boende. Det kommer nog att bli fint. :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Jag har suttit och glott på kursutbudet hos Holma folkhögskola och upptäckt att deras PDC är väldigt omfattande. Dessutom kostar den...
Svar
12
· Visningar
1 180
Senast: Wille
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag trivs med mitt boende. Inget snack om den saken. Här har jag frihet att odla som jag vill. Ja, jag hade kanske önskat att jag bodde...
Svar
1
· Visningar
929
Senast: cewe
·
  • Artikel Artikel
Dagbok När jag varit ute och snurrat i världen något år, och insett att min plats inte fanns därute heller så bestämde jag mig för att fördriva...
Svar
0
· Visningar
1 464
Senast: miumiu
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har alltid trott att livet aldrig står stilla, att det alltid rör på sig varesig man vill det eller ej. Men nu verkar mitt liv ha...
Svar
13
· Visningar
2 584
Senast: miumiu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Ridskoleryttare
  • 07:or del 23