Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det räcker med en liten. Jag är ju singel så en sovplats räcker.En ”ny” begagnad husbil är ett bra köp! Inte en lastgammal utan en med ett par år på nacken. Besiktad etc, givetvis. Splirrans nya är sanslöst dyra! Hur stor husbil vill du ha?
Då skulle jag fundera över en Plåtis istället; vår är 5,99 m dvs under de magiska 6 metrarna där allt blir dyrare. Vår har stor säng baktill, massa skåp och utrymmen, toa och dusch (!!), kyl och frys, spis…. Säkrare och lättare att köra. Vi köpte begagnad. Använder den hela tiden, skulle aldrig byta mot en husbil! Den gör t.ex. just nu sin fjärde tripp till Norge bara i sommar!Det räcker med en liten. Jag är ju singel så en sovplats räcker.
Då skulle jag fundera över en Plåtis istället; vår är 5,99 m dvs under de magiska 6 metrarna där allt blir dyrare. Vår har stor säng baktill, massa skåp och utrymmen, toa och dusch (!!), kyl och frys, spis…. Säkrare och lättare att köra. Vi köpte begagnad. Använder den hela tiden, skulle aldrig byta mot en husbil! Den gör t.ex. just nu sin fjärde tripp till Norge bara i sommar!
Vi har en Pössl, 5,99 m. Den är från 2020 och kostade, i april .... 699 000:-....... Vi la 140 000:- i kontantbetalning och resten som lån. Helt helt vansinnigt, egentligen, vi har typ inte alls råd, men den används hela tiden så vi vrider och vänder på annat för att det ska gå ihop.Vad har ni för plåtis och vad gav ni för den? Jag hittade väldigt få beg plåtisar då jag sökte för några år sedan... så jag är lite nyfiken