Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
jag har ett Stübben Diana som jag köpte begagnat (var dock bara provat, så det är sprillans nytt!), för att sedan ha lite variation köpte jag en lite bredare nosgrimma + strasspannband.
Lyckås ligger runt ett hörn men ändå ganska så lätt att komma dit.
Mitt Anky träns gick på 1649kr men de är helt enkelt
(Går att få både i svart med vit fodring eller helsvart.)
Cronis: Nu är du dum som inte har skrivit ut modellen på Stübben tränset.
Där de har lokalerna finns det en hel del andra affärer osv. och första gången jag var där (då de slog upp dörrarna i Haninge) så virrade jag omkring utan att hitta affären men numera har de satt upp en dekal som gör det lättare att hitta till deras ingång.
Länkar med en karta då det är lite svårförklarat så här på sen kvällen
Som Winitou skrev innan så har Lyckås riktigt fina träns, bla en modell med bred nosgrimma(4cm tror jag), pullback och hakspännen för ca 600-700kr ! Mjukt och fint läder!
näpp så bred är den inte... kollade på den på gbg horseshow och den var max 3 cm. inte alls särskilt bred. dessutom tyckte jag det var fuuuult med det vita i nacken.
Cronis: Tack det var lättande att höra, satt i fasiken 1 timme och försökte gissa vilet "träns" det var men kom fram till att det var tvungen att vara Stübben Elektra kandaret.
eyz: Jag har som sagt gett bort tränset så jag kan inte mäta så jag vet inte men det är iaf någonting liknande har jag för mig.
Hästmänniskan
Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad.
Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Kläder & Bli fin
Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här!
Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
Kläder & Bli fin
Alltså, jag gillar inte att däringa i affärer och har blivit allt kräsnare med jag vill ha av en tröja.
Nu är jag inne på jobbet eller...
Kropp & Själ 7e passet för i år är avklarat och jag märker hur fort kroppen kommer in i såväl andning som känsla i vilken muskel jag vill åt. Skulle...
Foder & Strö Hästen får redan lusern pellets, krafft muscle, lusern hack och mineraler + fri tillgång på hö.
Men är en väldigt gammal häst, så tyvärr...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.