Dressyrträns svart

M

M-Meduza

Letar nu ny sadel men ej hittat någon passande. men det verkar bli en svart nu och all min utrustning är i brunt av olika slag. så

vad finns det för snygga träns? Hästen i fråga är brun med svart man och svans. inga vita tecken alls. Ganska nätt huvud (full inersta hålet) el cob..

Väldigt känslig är han :idea: och vill ha ett mjukt träns. :d

Så har ni några förslag? prislappane bör ligga på under 2000. gärna med matchande styglar.

Här är en bild på hästen. Va den bästa bilden ja hade på huvudet :angel:
omahaomgjord.jpg

Sv: Dressyrträns svart

Ingen?

Har börjat fundera på ett stubben diana. svart med vit fodring.
har redan ett brunt med london fodring som jag är väldigt nöjd med :)

Schumacher träns är :love: i löv it :) snygg pålle
tyckte dessutom det stod att du vill ha matchande stigbyglar till haha:rofl: vilken underbart bra humor jag har :angel:

Schumacher träns är :love: i löv it :) snygg pålle
tyckte dessutom det stod att du vill ha matchande stigbyglar till haha:rofl: vilken underbart bra humor jag har :angel:

haha oj jag skrev ju styglar..jaja.. hoppas nån fattar..hehe..

schumacher. vart finns dom då??

Liknande trådar

Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
13 925
Utrustning Nu när det har gått ett år efter jag köpte min förra kavaj börjar jag sukta på en ny. Då jag är otroligt nöjd med min Animo har jag hela...
Svar
0
· Visningar
809
Senast: carriemma
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag ramlade ner i en liten mental grop i helgen. Jag blev bara så förbannat trött på och uppgiven över min hälsa. Jag försöker annars...
Svar
0
· Visningar
1 373
Senast: cassiopeja
·
Utrustning Får snart hem en mörkfux ponny utan tecken. Undrar nu vilken färg ni tror skulle passa bäst på täcken? Jag älskar vinrött men vet inte...
Svar
3
· Visningar
1 358
Senast: Wera
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka