Dressyrtanten har varit ute på fälttävlansbanan!

Tigertofflan

Trådstartare
Bild38.jpg

Jag ser dock ut som en köttbulle på alla bilder vi tagit, men wtf :D

Sv: Dressyrtanten har varit ute på fälttävlansbanan!

Vare kul?? Ska te ekenäs imorron! :banana:

Fler Bilder?? :D

Jadå, det var jätteroligt. Förutom att pålle är jätteorutinerad på hinder och hoppar en halvmeter över (och två meter innan...) och jag kryper ihop och klamrar mig fast över hinderna, så gick det faktiskt ganska bra :D
Här är en till bild.

Senast ändrad:

hihi okej :) tyckte han de va rolit då? Min pålle tycker de e dö rolit han älskar å få springa snabbt å hoppa :D

Jadå, Pålle tycker det är jätteroligt att hoppa! Det är bara jag som måste träna upp min hoppsits el hel del :o :D

Jag tycker att ni bada ser bra ut over.....*host*......cavaletti-bommarna!! :) :angel:
Ut och trana hoppning!! :idea: ;)

Hasten ser ut att ha kapacitet, sa det ar ju bara att ga upp ett snapp. Du klarar hogre hinder galant kommer du att se. Det ar ju dessutom lattare att fixa avstand och sin egna balans nar det blir ett hopp, och inte bara ett forlangt galoppsprang.
Ni kommer att bli riktigt bra om nagra manader. Ut och trana!! Falttavlan ar bland det roligaste som finns, du kommer aldrig vilja sluta.

Liknande trådar

Hundträning Jag tog emot en omplaceringshund för två månader sedan, en tik som snart är fem år. Hon har levt hela sitt liv hos uppfödaren och fått...
Svar
8
· Visningar
813
Senast: Blyger
·
Kläder & Bli fin Är det nån som har koll på hur skor från Helly Hansen brukar vara i modell och storlekar? Jag får upp reklam på en ny modell av...
Svar
2
· Visningar
231
Senast: tanten
·
Tävling Hej! På vilken nivå är dressyren och hoppningen på fälttävlans SM? Jag har försökt läsa mig till det, men förstår det som att...
Svar
1
· Visningar
1 321
Senast: hamilton1
·
Fälttävlan Jag bor i Norrland och rider på ridskola, och har gjort det i 6 år nu. Jag har aldrig provat på fälttävlan/terräng, men hade jättegärna...
Svar
16
· Visningar
2 328

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka