Dressyrsadel

Sparvoga

Trådstartare
Lurar på en dressyrsadel, dock begagnad. Vad har ni för tips, min pålle har en Globus hoppsadel som passar honom. Har ingen lust att betala så väldans mycket, kommer inte använda den så väldans ofta

Sv: Dressyrsadel

Varför krångla till det mer än nödvändigt? ;) Köp en Globus ;)

Kissing Spine: Edinburgh och Zaldi är betydligt mer svängda i bommen än vad Globus är

Sv: Dressyrsadel

Hej! Tänkte om någon kunde hjälpa mig. ska eventuellt köpa en dressyrsadel av märke Bieman riding, modell Vivaldi. Den är 2 år gammal, i väldigt fint skick och kostade då 11 000:- säger de. nu får jag köpa den för 5000:-. är det rimligt? är det någon som har en åsikt om sadeln i sig? tacksam för svar.

Liknande trådar

Utrustning Min kära dam, en 7-årig PRE-korsning på ca 160 cm, är på träningsläger. Hon har verkligen börjat bli fin men då dyker dilemmat upp att...
Svar
6
· Visningar
988
Senast: Barret
·
Utrustning Innan jag envisas för mycket så tänkte jag höra efter här. För någon vecka sedan hade Hööks i Sisjön jättestor sadelutförsäljning...
Svar
9
· Visningar
918
Senast: Tora
·
Utrustning Jag måste seriöst ta tag i det här med att hitta en dressyrsadel till min unghäst och jag är lite lost, är oändligt tacksam för tips i...
Svar
4
· Visningar
851
Senast: Esmeralda
·
Utrustning Jag skulle så gärna vilja ha ett eget hästsläp. Problemet har varit att jag bara har B-kort och ingen bil som kan dra. Nu står jag dock...
2
Svar
20
· Visningar
927
Senast: tara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Hjälp att välja ras