Dressyrryttare i norrort, Stockholm

MissFideli

Trådstartare
Utan att nämna vad jag är ute efter, så undrar jag om ni som kan vet vilka ryttare det finns som håller till runt Upplands Väsby/Täby/Österåker/Valletuna typ? Ryttare som har flera hästar på "egen" anläggning och tävlar på minst MSV A nivå.
Jag vet Lövsta förstås, men mer?

Utan att nämna vad jag är ute efter, så undrar jag om ni som kan vet vilka ryttare det finns som håller till runt Upplands Väsby/Täby/Österåker/Valletuna typ? Ryttare som har flera hästar på "egen" anläggning och tävlar på minst MSV A nivå.
Jag vet Lövsta förstås, men mer?
Varför vill du inte nämna vad du är ute efter? Jag vet några men vet inte om jag vill nämna dem utan att veta varför du vill veta :)

Varför vill du inte nämna vad du är ute efter? Jag vet några men vet inte om jag vill nämna dem utan att veta varför du vill veta :)

Är rädd att det ska räknas som annons då? Men jag förstår hur du tänker.
Skulle vilja hitta nån att få hjälpa till hos. Tänkte man kunde kontakta dom och kolla med dom, men vet ju inte vilka som finns ens :p

Alltså, kontaktinfo behövs inte!!

Bara en tanke men...
Det går ju att få fram kontaktuppgifter till ridklubbar via ridsportförbundet, och eftersom man måste lösa licens för att tävla så kanske det går att kontakta olika klubbar norr om Sthlm och fråga om de kan hjälpa dig få kontakt med någon/några av deras duktiga ryttare?

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Jag har alltid älskat hästar och djur, och försökt göra mitt bästa för att omge mig av djur och det lantliga. Jag har alltid...
2 3
Svar
52
· Visningar
5 457
Senast: Mabuse
·
Hoppning Hej och hå, hur ska detta gå. Som rubriken lyder; den här dressyrryttaren ska börja hopptävla igen! Min B2 (Barcino QRE) har jag/vi...
Svar
4
· Visningar
1 825
Senast: Mabuse
·
Träning Hej! Är ny i forumet och har förstått att man inte får skriva ut ridskolors namn i inlägg, ber därför om PM eller guidning i tråden...
Svar
4
· Visningar
2 060
Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare...
2
Svar
38
· Visningar
12 202
Senast: QueenLilith
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar