Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ge mig en viktbärande häst! Det där låter som ett perfekt program anpassat efter mig Kanske inte allt, men ändå
Jag föreställer mig att en eventuell debut på dressyrbana skulle se ut sådär för min del. Om jag så satt på Totilas
Jag förstår nog inte det roliga, drog inte ens på läpparna när jag läste..
Vilket program? *trött*Var det du de döpte programmet efter?
Jag förstår nog inte det roliga, drog inte ens på läpparna när jag läste..
Vilket program? *trött*
Inte jag heller faktiskt.....
Syntes inte bilden?
Bilden? Länkade du till någon bild i senaste kommentaren? I så fall har jag missat.Syntes inte bilden?
Bilden? Länkade du till någon bild i senaste kommentaren? I så fall har jag missat.
Jag har sett "dressyrprogram bilden" men jag trodde det var nån annan bild som åsyftades (som jag missat) och när jag fick kommentaren "döpte programmet efter" tänkta jag på nått TV program, som jag missat nånstans.Jag tror att ni pratar förbi varandra nu....
@RedHyuuga såg inte det roliga i bilden
@hier citerar och svarar: Var det du de döpte programmet efter?
RedHyuuga undrar; vilket program? (och jag tror inte hon syftar på programmet i TS utan "programmet" i hier's kommentar).
hier: Syntes inte bilden?
RH: Länkade du till bild i senaste kommentaren? (alltså inte bilden i TS utan syftar på kommentaren "Var det du de döpte programmet efter?")
@vallhund lägger in TS-bilden.
Förvirringen är stor
Sorry @RedHyuuga @Marita73 @Tussinussen och @nullo-modo
Bara jag som har dålig humor