Dressyrprogram

Status
Stängd för vidare inlägg.
L

Lillasaaraa

Vart på ridsportsförbundets hemsida hittar man dressyr program LA LB och LC? skulle bli suuuuper glad för en länk :rofl:

Sv: Dressyrprogram

Vet inte om de finns på ridsportförbundets hemsida men stallbacken.com ska ha programmen

// Train

Sv: Dressyrprogram

Gå in på ridsports hemsida På snabbmenyn till vänster står det "välj gren" välj dressyr och klicka sen ok. Du kommer in på en ny sida - bläddra ner en lite bit. På vänster sida står det dressyr och så finns massa saker du kan klicka på. Välj dressyrprogram. Sen går du in på "klicka här" som står precis i början av texten. Där hittar du dressyrprogram. Hoppas att du förstod min konstiga beskrivning ;)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Dressyr Frågan ser ni ovan: Om du fick skapa ett dressyrprogram, hur skulle det se ut? Vore roligt om ni skulle skriva några generella krav ni...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
5 581
Senast: Habina
·
Tävling Jag har blivit allt mer sugen på att börja tävla dressyr med min häst. Tänker att jag vill börja med att göra en programridning och ett...
Svar
5
· Visningar
1 191
Senast: Fiorano
·
Dressyr Nästa helg ska jag tävla RM/DM för lektionsryttare i dressyr. Det ska bli jättekul såklart! I propositionen står det att det är...
Svar
8
· Visningar
1 182
Senast: Sirap
·
Tävling Hej! På vilken nivå är dressyren och hoppningen på fälttävlans SM? Jag har försökt läsa mig till det, men förstår det som att...
Svar
1
· Visningar
1 323
Senast: hamilton1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka