Dressyrprogram!

Sv: Dressyrprogram!

Vilken tur!
Tänkt om jag hade ridit fel så många gånger
så jag inte fick starta terrängen.
Bara åkt 35mil i onödan!
Eller om man ramlar av i banhoppningen :o
Fan va kul de ska bli!!! :banana:

TACK Salonikel :bow:
Jag har just läst in 97-års program. undrar varför jag fått för mig att det var det jag skulle rida :confused:
01:an passar min pålle MYCKET bättre :bow: :banana:
Jag längtar också :d

HAHA tänk om du skulle ridit 97an o inte fattat nånting o blivit utesluten! sen ramlar jag av i hoppningen HAHA o ingen får starta terrängen!

men du red väl 2001an på udden?

och vad ska jag göra då för att inte få starta terrängen? :D
hmm.....får väl hoppa över dressyrstaketet! :idea:

Ha ha :rofl: ja vilket gäng vi skulle vara :devil:
Jag har inte ridit 97:ans program på superlänge, däremot så är det det programmet som gäller i Trossnäs så det är nog där jag blandat ihop det :idea:
Nej nu får vi se till att vi rider bra och framförallt har KUL :bump: :banana: :bump: :banana:

Hehe Nelle rider fel väg i dressyren o
jag ramlar av i hoppningen, o agda hoppar över dressyrstaketet ( o därmed även hoppningen o terrängen :D )
Blir ju en lite buke-fejd det här :devil:
ska försöka rida lite dressyr nu så jag får mindre än 70straff i dressyren :crazy: haha!

Senast ändrad:

Liknande trådar

Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
14
· Visningar
529
Senast: Mli
·
Ekonomi & Juridik Jag vet inte om jag ska posta detta under "Vård" eller "Ekonomi och Juridik", men nu blev det det senare. Vi har en ponny sedan 3 år...
Svar
14
· Visningar
1 433
Senast: Grazing
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
19
· Visningar
2 417
Senast: Mia_R
·
Utrustning Är det någon här som har hästar som går barfota och rids/tränas mer regelbundet? (Alltså inte föl/unghästar eller små sällskapsponnyer...
Svar
9
· Visningar
1 359
Senast: Miingla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka