Dressyrprogram

J

Juvelflickan

Hejsan!

Är det någon som möjligen har lust att lägg ut sitt eller något annans dressyrprogram här. Så jag vet på ett ungefär hur det skall se ut. Jag vet ju vad det skall innehålla, men skulle vara intressant och se hur Ni lägger upp det.

Mkt tacksam för svar!

/Niggi

---------------

Tänk vad kort tid man lever, om man tänker på hur länge man är död.

Tack så mkt!
Är detta ett svårt, medel eller ett lättare program?

Tacksam för svar!

/Niggi

-------------

Tänk vad kort tid man lever, om man tänker på hur länge man är död.

Det beror ju på hästens gångarter, men för Freyr var det här ett rätt lätt program som vi fått i medel 5,9-6,5 på (tävlat det flera gånger).

T.ex. kan serpentiner i tre bågar över banan i trav vara en svår övning för en häst och gå utmärkt för en annan.

/Malin

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Jag tycker att jag ofta ser mina egna gamla dagbokstrådar under rubriken "Liknande trådar" under senaste inlägget i en tråd. Det gör mig...
Svar
0
· Visningar
467
Senast: cassiopeja
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Känner att jag behöver skriva av mig lite efter den här dagen, det har ju varit några turer med min älskade hund. Han trivs inte med...
Svar
16
· Visningar
3 177
Hästmänniskan Hej! Jag skaffade min älskade häst för snart 2 år sen och är i stallet varje dag och älskar det. Tyvärr är det konstant någonting i...
Svar
14
· Visningar
1 322
Utrustning Tjo, provade mina nya Haglundtäcken på grabbarna igår, zebratäcke och kombitäcke. Min ordninarie passformsbollare har tagit ett par...
Svar
15
· Visningar
1 120

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka