Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åhh jag får äran att va först in=)
hmm syns inte mitt inlägg?
Tyvärr visar inga filmer eller bilder längre varken här eller någon annan stans. Utan man får helt enkelt se i verkligheten om man vill se när vi är ute och tävlar helt enkelt=)
All skit försvinner...
Jo ditt syns
Jag ska kolla PK clinicen oxå tänkte jag någon dag, men där låg ju oxå video från Global Dressage Forum Jag har bara kollat lite sporadiskt men det verkar väldigt intressant.
Tack!
Roligt för Minna att Santana håller sig stadigt på rätt sida 70-strecket.
Hur tror ni svenska laget ser ut i EM i sommar? Någon som vågar spekulera? Tinne och Anton är väl givna men vad händer om Scandic säljs?
Haha, ja det är väl så. Fast jag tillhör iofs "the sticky kind"
KL
Igår ägnade jag större delen av tiden med att flytta Danne från stallgången för att folk skulle förbi med deras hästar. Min häst gör absolut inte ett dyft men på detta stallet så är man rädda för att gå förbi en häst med en annan häst, inte för att det hänt något, utan för att man inte ens vågar prova
Grymt irriterande. Om man nu är så osäker på sin häst så finns alternativet att gå utom till ridhuset. Man behöver inte nödvändigtvis gå genom stallet och tvinga andra till att flytta sig.
Det är dessutom inte en häst/ person vi pratar om här utan på vårt stall med 12(!) boxar så är det 2st som kan tänka sig att göra detta utöver jag då?
Detta fenomen har jag ALDRIG varit med om tidigare.. Är man så rädd/ har så ouppfostrad häst så kanske man ska ägna sig åt något annat?
Ska Scandic säljas? Var har jag varit sista tiden??