Dressyrklasser island??

Sv: Dressyrklasser island??

Ja det finns det! Då gör man sitt eget dressyrprogram. Det brukar anordnas i samband med "vanliga" islandstävlingar. Man kan läsa i proppen vilka grenar som ingår. Dressyr = FS1

Sv: Dressyrklasser island??

Nu var det ett par år sen (02), men innan tävlade jag en hel del i FS1. Som reglerna var då så skulle det ingå både tölt, trav och galopp i båda varv och böjt spår och även temposkillnader om jag inte minns fel? Kanske är något ändrat nu...Men du tjänar på att ha ett enkelt program och göra det väl, istället för att göra för svåra saker som man inte får extra poäng för.

Liknande trådar

Islandshäst Får hem ett par nya hästar inom kort och tittar just efter varsitt utegångstäcke för dem. Skulle gärna vilja ha ett som är anpassat för...
Svar
8
· Visningar
768
Senast: Ajda
·
Utrustning Jag undrar vilken storlek på träns islandshästar brukar ha. Jag har ett träns i storlek cob som min fjordhäst växte ur. Har full på...
Svar
5
· Visningar
284
Fritid Har försökt googla men tar hellre personliga upplevelser än resebyråers tyckande. Är det någon här som varit på Island i slutet av maj...
Svar
5
· Visningar
379
Senast: gammalek
·
Träning Hej! Har en fundering på den svenska islandshäst landslaget. Hur tar folk sig dit? Har en kusin vars dotter verkligen vill tävla...
Svar
1
· Visningar
267
Senast: Roheryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka