J
jeslin
Jag har haft ett lååångt uppehåll i min ridning, men nu återupptagit den. Jag rider bara dressyr och vill nog börja tävla snart igen så smått. Men vad är det egentligen som "gäller" nu för tiden. Ska det vara svart eller blå kavaj eller grå kanske? Antar att vita ridbyxor, svarta läderridstövlar, sporrar, svart ridhjälm och vit skjorta fortfarande gäller?
Det verkar finnas så mycket kavajer att välja på. 3 eller 4 knappar, guld eller silverknappar eller mässing för den delen, med sammetskrage och utan, längre modell, bredare modell osv osv.
Hur ska det vara nu så man inte blir helt utskrattad?
Någon som har tips på någon passande kavaj till ett rimligt pris? Jag bor i värsta byhålan också så tipsa gärna om ställe på internet där man köpa den.
Det verkar finnas så mycket kavajer att välja på. 3 eller 4 knappar, guld eller silverknappar eller mässing för den delen, med sammetskrage och utan, längre modell, bredare modell osv osv.
Hur ska det vara nu så man inte blir helt utskrattad?
Någon som har tips på någon passande kavaj till ett rimligt pris? Jag bor i värsta byhålan också så tipsa gärna om ställe på internet där man köpa den.