Dressyr träns!

M

Mahogny

Hej! Letar nu efter ett dressyr träns alt. kandar som man kan göra om till träns.
Krav svart läder och mässingspännen.:D
Ska passa bra på denna hästen. Undrar lite angående pannband ska hon har det smala eller ser det konstigt ut?:confused: Bredare nosgrimma vill jag helst ha:)
Ge gärna tips på träns och pannband.

Mahognyvacker.jpg

bild14.jpg

bild13.jpg

Tacksam för svar.:bump:

Sv: Dressyr träns!

schumacher, döbert?
Dessa kan du välja utseende på rätt mycket.

:)

okej synd att dom är så förbaskat dyra..>_<
Jag byta "stil" ganska ofta till min häst allt från 70 tals stilen.. till hopphäst.. till dressyr nörd..XD har till och med haft allt i bebis blått..:o
Men det kanske är värt pengarna..:D

om du vill ha billigt med mässingspännen så finns jacson och lyckås egna. inte lika snygga som os och döbert, men kostar en brökdel.:p

Jag har ett Riders Company träns med Glen Gordon pannband. Tränset var busbilligt (runt 350:-) och pannbandet kostade runt
220:_

Sansero27-1235.jpg

okej pannbandet gillade jag inte men själva tränset såg fint ut..:)

Liknande trådar

Hästmänniskan Det börjar bli dags för mig att leta efter en ny häst och jag undrar om ni har något tips på en ny ras som skulle passa mig. Jag är...
Svar
19
· Visningar
968
Senast: ufot
·
Utrustning Jag måste seriöst ta tag i det här med att hitta en dressyrsadel till min unghäst och jag är lite lost, är oändligt tacksam för tips i...
Svar
4
· Visningar
900
Senast: Esmeralda
·
L
Gnägg Hej! Jag skulle bara för kul vilja veta vad ni skulle ge tips om för häst om jag skulle ha en egen häst nångång i fram tiden! Jag hade...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
5 217
Senast: LiviaFilippa
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 200
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka