Dressyr-SM

JoCfin

Trådstartare
Så; vad tror ni om SM i år! Vilka tar medaljerna och vilka hoppas ni på?

Tycker att det här hemskt roligt att det är så många som skulle kunna slåss om medaljer! Att Tinne vinner känns väl rättmtroligt men där bakom kan det gå hur som? Michelle Hagman har jag inte hört mycket om mer än att hon jobbar i Tyskland.

Själv hoppas jag på Jeanna, Anna Haag, Karin, Sofie Lexner

Sv: Dressyr-SM

Och det ska bli väldigt spännande att se om poängen skiljer sig lika mycket som i Int II...:confused:

Såg poängen i St george och där var det väldigt tydligt på poängen att en av ryttarna är vännina med en av domarna :grin:

Trist att inte Minna är med, annars bör förutom Tinne någon av de andra EM - ekipagen ta de andra tätplaceringarna. Dock skulle det vara kul för dressyrens skull om det blev en riktigt skräll. Men den chansen är väl minimal :cool:

Liknande trådar

Hästhantering Hej! Jag har en 23 år gammal dressyrhäst som jag haft i 9 år. Jag känner henne alltså mycket väl! Hon har alltid haft mycket energi och...
2
Svar
35
· Visningar
2 590
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
3 316
Senast: malumbub
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Året var 1994. Jag var trött på att bo i en förort. Jag ville ut på landet. Några år tidigare hade jag avslutat en 2-årig...
Svar
0
· Visningar
1 806
Senast: Wille
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag förstår verkligen inte det här med “dolda fel” vid husaffärer. Det funkar ju inte i praktiken. Som jag har förstått det så är...
2
Svar
39
· Visningar
3 859
Senast: cewe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka