Dressyr plus lös i magen!

J

Just_mee

Min häst blir ALLTID lös i magen när ja rider dressyr. Och den har inte ont någon stans. Det är redan kollat av en vetrinär. Och när han blir lös i magen så vägrar han att gå frammåt tills han har bajsat klart. Är de någon som vet vad detta kan bero på?

Sv: Dressyr plus lös i magen!

Det kan min häst också lätt bli, speciellt om jag åker iväg och tränar. Tror det är mest att han blir nervös. Jag brukar låta honom stå kvar tills han är färdig och sen tar vi upp arbetet igen. Du kanske gör något som får häste otrygg i det ni håller på med.

Liknande trådar

Hästvård Köpte en häst för ett halvår sedan. Besiktigad ua vid försäljningen, ingen röntgen gjordes. Efter ett par månader uppmärksammades...
Svar
17
· Visningar
1 411
Mat Att man ska äta mycket fibrer funkar ju om man vill bli lösare i magen, men hur gör jag för att bli hårdare? Jag skadade höger hand för...
2 3
Svar
41
· Visningar
2 895
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 102
Senast: Sassy
·
Hästhantering Hej alla, långt inlägg och jag ber om ursäkt men har mycket att skriva. Jag har redan ett konto här på buke, men då detta känns alltför...
Svar
19
· Visningar
1 715
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama