Dressyr mode/kläder/outfit - You name it!

I

Informeras

Vill kombinera 2 utav mina svagheter, kläder och dressyr.:love: Hur ser eran idealiska oufit ut? Lägg in bilder. Vilka ridbyxor/västar/jackor/törjor/hanskar tom underkläder (Tillexempel) vill ni helst ha på er? Helst bild, inköpsställe, pris och länk. Fantasi tack! :d

Sv: Dressyr mode/kläder/outfit - You name it!

Tror du får större chanser till korrekta svar om du lägger denna på ridning>utrustning eller dressyr>att ha dressyrhäst.

:)

Tror du får större chanser till korrekta svar om du lägger denna på ridning>utrustning eller dressyr>att ha dressyrhäst.

:)

Tack:) Inte jättekoll på vad det finns för forum ännu!

Tack:) Inte jättekoll på vad det finns för forum ännu!

Ingen fara, jag förstår att du la den här på ett sätt då "modefolk" nog läser mer här, hoppas du får några svar :)

Det är bara genom att klicka, läsa och kolla du lär dig hur buke funkar, välkommen! :D

För övrigt så tror jag att välsittande tajta skinnstövlar, med tajta byxor av fint snitt nedstoppade i stövlarna till en vit skjorta, ev med väst över och en kavaj till samt skinnhandskar känns lite dressyr?

Kanske pärlhalsband, uppsatt hår och en neutral men fin makeup till det?

Jag tror även att kavajen borde ha lite "ridkavajsnitt" eller hur jag ska säga, alltså inte en "svart gå på krogen kavaj"... :)

Jag är nu inte någon direkt modeslav som ska ha det dyraste osv men detta funkar för mig. Fast ibland när jag rider barbacka och bara ska ut i skogen kan jag ha mjukisbyxor som inte matchar min tröja:D
svarta ridbyxor från H***s (svart gör en slanklare;))
Figurformad skjorta från H&M
Svart ridjacka från H***s
indiano019.jpg
[/IMG]
indiano036.jpg
[/IMG]

Tack! ja han är så fin...

Här kommer en annan outfit som jag har när det andra tvättas..

spanien004.jpg
[/IMG]

Över 500 som tittat på tråden...inga fler som kan lägga in bilder?

Otroligt fina hästar!! :love:

Kl
Svårt när man inte får lägga upp bilder från butikers hemsida. :crazy:
Känns som jag alltid har fula kläder på mig när jag rider haha.
Men här har jag iaf ganska "moderna" kläder... (Jeans och röd college)
16654452.jpg

Och den här tröjan är snygg-

Över 500 som tittat på tråden...inga fler som kan lägga in bilder?

Problemet är ju att vi inte får lägga in copyright-skyddade bilder (eller ja det är väl inget problem egentligen men gör att TS önskan i det här fallet inte kan uppfyllas). Och att göra reklam genom att länka får vi ju heller inte göra om det inte är av ngn speciell anledning (av betydelse för ngn djupare diskussion). Så även om det hade varit roligt så är ju läget som det är...

Till TS: Det finns ju otroligt mkt snygga outfits nu förtiden. Och jag hade GÄRNA haft lite fler snygga Pikeur-plagg och Kingsland-plagg exempelvis.

När det gäller ridbyxor tycker jag bäst om Pikeur, Cartago, Domani och Eurostar.

Handskar: Roeckl och Kyra K

Tröjor och jackor varierar helt. Älskar däremot min Pikeur.

*kl*

Vad jag har på mig och vad jag tycker är riktigt snyggt överrensstämmer sällan :angel: Ska jag rida och "piffa upp mig lite" så gäller ett par snygga ridstövlar, ridbyxor, polotröja och slipover. Är svag för färger åt det bruna/beiga hållet - givetvis med matchande schabrak och lindor :D

Men oftast ser det ut såhär

17855302.jpg

(Inte ens dressyrsadel :o)

Problemet är ju att vi inte får lägga in copyright-skyddade bilder (eller ja det är väl inget problem egentligen men gör att TS önskan i det här fallet inte kan uppfyllas). Och att göra reklam genom att länka får vi ju heller inte göra om det inte är av ngn speciell anledning (av betydelse för ngn djupare diskussion). Så även om det hade varit roligt så är ju läget som det är...

.

Nej det förstår jag:) Men man kan ju lägga in bilder när man har det på sig..;)

18169903.jpg

till min fux skulle jag vilja ha ett gult schabrak.. har bara gula benlindor o gult hals-svettäcke.. :) jag har nästan inga bilder från träning utan mest där vi har vitt på oss.. ;) blir väl snart dags o ta fram kameran igen! :)

annars gillar jag brunt, o skulle gärna vilka ha äppelgrönt! i både benlindor, schabrak o ridbyxor såklart.. o ett par till ljusblåa ridbyxor med sånna där (mörkblåa) "kors" på.. vet inte hur jag ska förklara o vet inte vad dom heter.. Och så vill jag ha ett par ljusgröna ridbyxor, med rutor på. Och matchande tröja/linne/t-shirt :)

sen skulle det inte vara helt fel med ett osträns! Och ett par nya läderskydd kanske? har bara till frambena just nu, o dom är lite stora.. men bara lite :devil:

det är det jag kommer på just nu.. bilder kanske kommer sen någon dag :)

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Världscupen 2024/2025
  • Olja till häst ?
  • Dressyrsnack nummer 18

Omröstningar

Tillbaka