Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh vad spännande! Låter ju onekligen som att det är på gång!Dagens ponny. Hon ville inte vara ute så hon har gått i fölhagen i direkt anslutning till hennes box. Hon har mest stått där inne och glott. Gnäggar direkt hon ser mig.
Vem vet. Hon sov gott precis.Åh vad spännande! Låter ju onekligen som att det är på gång!
Men åh! Hur gosigt såg inte det där ut!Vem vet. Hon sov gott precis.
Mycket! Nästan så man vill göra henne sällskap.Men åh! Hur gosigt såg inte det där ut!
jaNågon som vet hur snabbt värdet på reffen kan öka från poor? Alltså har någon varit med om den gått upp på bra värden under några timmar
Någon som vet hur snabbt värdet på reffen kan öka från poor? Alltså har någon varit med om den gått upp på bra värden under några timmar
HahaHär har det varit lugnt idag och juvret har backat igen. Det lär väl bli en maj-fölis som jag trodde från start.
Ja det verkar som vi får en babyboom där i månadsskiftet, både våra och @Bluefish lär vänta på sig tills dess. Men jag tror Miraz hinner först.Haha
Måste säga att jag tycker det är kul att våra ligger med en dag mellan varandra och tycker det är spännande och se vem av dom som klämmer ur sig sin fölis först, vem vet det kanske blir samma dag?
Ja just det!Ja det verkar som vi får en babyboom där i månadsskiftet, både våra och @Bluefish lär vänta på sig tills dess. Men jag tror Miraz hinner först.
Jag trodde jag skulle få inatt men icke! Idag rinner dock mjölk över ben och allt. Så nu får föl gärna komma, eller ja, helst ikväll när min man är hemma så jag inte är helt själv om något skulle hända.Ja just det!
Och sen Narcissa som kan få fölis precis när som helst också