Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Bild på utbyggda boxen.Åh vad spännande!
Vi har fixat boxen nu inför kommande föl. Slagit ut en vägg. En månad minus en dag u. Idag tyckte jag man kunde ana att en liiiiten antydan till att juvret börjat svälla. BF 17/5.
Hon går i egen hage nu och magen har vuxit rejält.
Jag vet, det är svårt och säga och i och med att det är hennes andra nu så har jag ”bara” att gå på första dräktigheten och sen var ju klockren i alla tecken som sagt.
Hur har det gått?Ingen mer sömn för mig iaf.
Ingenting inatt. Hon har legat ner och tittat mot magen flera gånger. Dock droppar hon mjölk idag.Hur har det gått?
Åh, spännande!Ingenting inatt. Hon har legat ner och tittat mot magen flera gånger. Dock droppar hon mjölk idag.
Hennes mamma var lika stor med henne Och ut kom en långbent madame eller ja de var mest ben Så man undrar ju men tycker synd om henne nu hon suckar när hon kommer i hagen, antagligen pga av sin storlek och för värmen som slog till rejält.@MayGrace Det behöver inte betyda den är jättestor. Jag fick en ett år som vi typ trodde skulle vara jättestor pga mamman hade stor mage(ej fet), ut kom en pytteliten fölunge som var mindre än normalt