Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hur går det för er alla?
Fortfarande vattnig vätska i spenarna hos oss, bäckenbanden måste ha släppt för hela rumpan är som gelé. Skinkan dallrar om man petar till svansroten Hon var oroligare inatt, verkade besvärad och ändrade ställning mycket samt lyfte svansen nu och då. Förhoppningsvis är det öppningsfasen.Hur går det för er alla?
@cirkus Tror du det baserat på att du känner henne eller är det något du tittar på som säger dig det?
Här fylls juvret på liiite för varje dag men fortfarande långt ifrån klart.Hur går det för er alla?
Här fylls juvret på liiite för varje dag men fortfarande långt ifrån klart.
Lite lugnare förvärkar under nätterna och i natt låg hon faktiskt ner mycket jämfört med alla andra nätter senaste veckan.
Jag har inte börjat kolla färg bak lr något sånt för än dröjer det, kanske om 7-14 dagar.
Då går jag på hur hon såg ut vid förra dräktigheten.
Oj, vilken typ av felläge var det? Bra jobbat att ni redde ut det! Och grattis!Fick en stor hingst i natt på 330 dygn. Felläge men det slutade väl. Sto och fölunge pigga och glada.
Påminner gärna om vikten att vaka ordentligt, hör många som endast kollar en gång i timmen. Hade jag inte haft konstant koll så hade både föl och mamma mest troligen dött.
TackOj, vilken typ av felläge var det? Bra jobbat att ni redde ut det! Och grattis!
Och det klarade du själv med bara veterinär i telefon!? Bra jobbat. Det är väl det som kallas hundsittande ?Tack
Bakbenen var med fram eller hur jag ska beskriva det så benen satte stopp för fölungen att komma ut. Den kom alltså ut med frambenen först som normalt och huvudet var på rätt håll osv men sen sa det stopp så bakbenen fick liksom puttas bak/ner där det var plats och sen fick fölungen lossas ut. Hoppas du är med på hur jag menar Hade hjälp av min veterinär på telefon.
Skönt att de gick bra Och Grattis till fölisTack
Bakbenen var med fram eller hur jag ska beskriva det så benen satte stopp för fölungen att komma ut. Den kom alltså ut med frambenen först som normalt och huvudet var på rätt håll osv men sen sa det stopp så bakbenen fick liksom puttas bak/ner där det var plats och sen fick fölungen lossas ut. Hoppas du är med på hur jag menar Hade hjälp av min veterinär på telefon.
Ja, men fick binda upp stoet medan jag försökte få rätt det där bak för hon ville bara springa runt Så fort det var ”fixat” så blev hon lös igen och lade sig ner igen.Och det klarade du själv med bara veterinär i telefon!? Bra jobbat. Det är väl det som kallas hundsittande ?
Grattis till dig och härligt att allt gick väl
Skönt att de gick bra Och Grattis till fölis