Troligen från där du la upp den, inte här...det står att bilden blivit borttaget ju... ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Troligen från där du la upp den, inte här...det står att bilden blivit borttaget ju... ?
Hej Görel vet du varför mitt foto tagits bort?Några gånger var mitt sto lite extra orolig någon timme innan fölet kom, men några gånger var hon det inte alls.
det står att bilden blivit borttaget ju... ?
Photobucket? har aldrig använt det innan så jag vet inte hur d funkarTroligen från där du la upp den, inte här...
aha?? varför?Det är inte vi på Bukefalos som har tagit bort den, det måste vara webalbumet.
aha?? varför?
jaha jag tänkte eftersom du är moderator o till skillnad från mig erfaren här på B-falos kanske hade det hänt förut, det är väl många som använder Photobucket.. Men men jag rotar inte mer i det.Det kan förstås inte jag veta, det måste du kolla med de som är ansvariga för webalbumet.
det står att bilden blivit borttaget ju... ?
det var den sidan jag använde!Hahaha, ja nu ser jag
Vart la du upp bilden då?
Prova Photobucket, där lägger jag ut =)
Så fin!
kl 23.55 kom ett långbent stoföl, e Fürsten-Look u. Langs Noblesse e. Dalwhinnie, brun m bläs som påminner om mor! Tack till alla som stöttat o tipsat och varmt lycka till till er som väntar o vakar!
355 dygnet med 5min mariginal! Jag håller tummarna för din fina Ardenner nu.Grattis!! Vilket dygn kom hon på?
355 dygnet med 5min mariginal! Jag håller tummarna för din fina Ardenner nu.