Dräktig???

L

Lady

Parade min Perser 23/1 alltså 6 veckor sedan. Hon har inte fått röda spenar, dock har dom blivit (lite) större.
Har inte visat nån tedens till att löpa än.
Har blivit mycket kelig.
Vad tror ni?

hon har ökat 2 hg, det är första gången för henne, så om hon är dräktig så är det kanske bara en eller två ungar, hur mycket ökar dom i vikt då?

Låter som min Geisha. Hon visade inga tecken varken på dräktighet eller på kommande löp tills efter fem veckor, då svällde hon upp som en ballong (inte så konstigt då hon hade fem knoddar i magen). Tuttarna blev dock varken stora eller rosa förrän i sjunde veckan.

Att din lilla dam inte har börjat löpa än och att hon gått upp lite i vikt samt keligheten skulle jag se som ett tecken på dräktighet.

Liknande trådar

Katthälsa Som rubriken lyder, vår ena honkatt är dräktig och hon har inte visat tecken på löp nära inpå/innan vi upptäckte hennes dräktighet. Hon...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 042
Senast: Puffindog
·
Övr. Katt Med risk för att bli påhoppad🙈, men tror ni det kan finnas en katt/kattras som är så stor eller har en sånt beteende som gör att rävar...
Svar
18
· Visningar
931
Senast: jemeni
·
Övr. Katt Hej. jag har en fråga gällande mina 2 katter som helt plötsligt inte kommer överrens. Dom är båda hanar och kastrerade. Den ena hanen är...
Svar
3
· Visningar
697
Senast: Svartkatt
·
Katthälsa Känner att jag behöver ventilera lite. Jag har en honkatt ungefär 10 år gammal. Hon kommer från det lokala katthemmet och har bott hos...
Svar
10
· Visningar
2 091
Senast: Catsu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Annonsera mera hundar 2
  • Kattbilder #10