Dräktig katt

Nussikan

Trådstartare
Jag har en katt som beräknas föda den 10/6. Dom senaste dagarna har jag sett att hon har fått lite gul-bruna flytningar, är det normalt eller borde jag ta kontakt med vet? Hon mår bra annars, ingen feber, äter och dricker, är pigg och glad och dom små liven sprattlar, hon verkar inte alls ha "ont" av det. Tacksam för svar.

Sv: Dräktig katt

hej! Vår hona fick gult klet några dagar innan förlossningen, en vecka ungefär.

Det kan inte vara en del av slemproppen? Jag vet inte men vår hona fick det men hon verkade inte heller ha ont av det. födde allla kattungar helskinnade =)

Sv: Dräktig katt

Jag har bara fått "nondkattungar" förut och då har dom alltid skött det där så gott som själva så jag vet inte hur en slempropp ser ut... Jag kan ju ringa och fråga vet. men jag vill ju helst inte åka iväg med henne nu när det är så nära, om det inte är allvarligt vill säga, då får hon ju självklart åka. Får väl ringa imon och fråga vad dom tror att det är. Tack för ditt svar! :)

Liknande trådar

Katthälsa Jag har observerat att vår lilla tjej på snart 2 år (12e sept) har som små nervryckningar i bakbenen när hon vilar ibland. När jag har...
Svar
5
· Visningar
598
Senast: Asko
·
Katthälsa Hej, Vi har en 10-månaders katt som sista två månaderna ungefär har börjat kräkas lite mer regelbundet och vi har svårt att klura ut...
Svar
12
· Visningar
1 594
Senast: Sassy
·
Hundhälsa Äldsta tikens mage har varit ett problem i många år. Vi har varit på utredningar hos flertalet olika veterinärer, även sådan som ska...
2
Svar
20
· Visningar
2 028
Senast: super
·
Hästvård Snälla hjälp mig att stilla mina tankar genom att bara dela med er av erfarenheter. Jag vill ha lite hopp eller en hand att hålla i...
2
Svar
23
· Visningar
2 281
Senast: Sirap
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar