Dräktig ändå?

C

Chebban98

Funderar på en sak. Jag hade iväg min katt på parning för snart fem veckor sedan. Vi höll massa utkik på tuttarna att dem skulle bli sådär hallonröda runt vecka 3 efter parningen. Men dem har inte blivit de än :confused: Dem har blivit större och fylligare än innan men är fortfarande ljusrosa.

Jag tycker mej känna lite på magen att det verkar finnas nåt där. men det kan ju vara att man så gärna vill att de ska va nåt där.

Undrar om hon kan vara dräktig även om inte tuttarna blivit jätteröda?

Hon som hade hade hanen sa att hon sett dem para sig iaf.

Kan ju tillägga att hon har börjat äta mycket mer och gått upp en del i vikt. Kanske ett tecken på bebisar på gång ändå?

Tacksam för svar.

Senast ändrad av en moderator:
Sv: Dräktig ändå?

Tuttarna behöver inte bli rosa/röda. Jag hade en katt som inte visade några dräktighetstecken alls förrän i femte veckan. Då svällde hon upp som en ballong och blev toktjock. Hon fick inte röda tuttar förrän kattungarna började suga.

Åh va kul, då finns det hopp ändå!! :D:D jag har vart så insnöad på att dem SKULLE bli så röda, och när dem inte blev de så trodde att att det inte skulle bli nåt!

För hon äter och sover massor. och har gått upp i vikt, men de kan ju vara för att hon äter mer nu också. men de vore ju ett konstigt sammanträffande om hon helt plötsligt äter mer och går upp i vikt runt samma tid hon skulle blivit med ungar. :p

Håller alla tummar och tår för att det blir kissungar här hemma :)

Tack för svaret!

Åh mysigt:) Min hona var beräknad att föda idag men har ännu inte synts till nått så här går man och väntar och längtar ihjäl sig!
Men dock har inte heller hennes tuttar blivit det minsta röda men hon är propptjock, tror inte hon bara blivit så tjock utav att bara äta mat:P
:rofl:

Åh va spännande!!
Nemen då finns det ju chans till kissungar ändå!! ska bli riktigt skoj.. :D du får uppdatera när ungarna kommer!! spännande!!

Liknande trådar

Katthälsa Hej! Har läst massa trådar men inte specifikt hittat det som jag söker så jag provar här. 2016 reagerade jag på att vår (mina...
Svar
12
· Visningar
5 700
Senast: mackan
·
Hundhälsa V är en kastrerad risenschanuzerhane. Jag har haft honom sen han var 6 månader. Han har alltid varit en energisk hund och ganska "hård i...
Svar
19
· Visningar
4 921
Katthälsa Har en katthona här hemma som är dräktig. Hon är tre år och ska få en kull för första gången nu. För två veckor sedan tog vi henne till...
Svar
1
· Visningar
2 070
Senast: copernica
·
Gravid - 1år Är gravid, och pappan till barnet vill absolut att jag ska göra kejsarsnitt. Fick så bra hjälp här när jag skrev för ett tag sedan- kan...
4 5 6
Svar
109
· Visningar
18 404

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka