Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Finns att köpa på nätet. Allt från patroner till sifoner till behållare med flytande kväve.Jag fattar inte hur man får tag på det. Vem har utrustning för att förvara flytande kväve? Det är ju inte random kiosk.
Det kan random vem som helst. Tror man måste vara myndig ocksåJag fattar inte hur man får tag på det. Vem har utrustning för att förvara flytande kväve? Det är ju inte random kiosk.
Jag fattar inte hur man får tag på det. Vem har utrustning för att förvara flytande kväve? Det är ju inte random kiosk.
Tydligen säljs de så här?Finns att köpa på nätet. Allt från patroner till sifoner till behållare med flytande kväve.
Då tycker jag vi förbjuder internet ocksåFinns att köpa på nätet. Allt från patroner till sifoner till behållare med flytande kväve.
Håller med. Vi har klarat oss utan internet förr. Med internet följer ju bara att folk mår dåligtDå tycker jag vi förbjuder internet också![]()
Mår du dåligt av internet så logga ut. Men lycka till att klara vardagen med bankärenden, jobb, boka resor ect.Håller med. Vi har klarat oss utan internet förr. Med internet följer ju bara att folk mår dåligt
Så bra dåMår du dåligt av internet så logga ut. Men lycka till att klara vardagen med bankärenden, jobb, boka resor ect.
Jag mår inte alls dåligt av internet, tvärtom det är helt fantastiskt!
Ja, dragon breath verkar onödigt komplicerat!Jag fattar inte hur man får tag på det. Vem har utrustning för att förvara flytande kväve? Det är ju inte random kiosk.
Man sprutar inte eld med Dragon BreathJa, dragon breath verkar onödigt komplicerat!
Det var mycket lättare den gången för drygt 20 år sedan då jag bestämde mig för att på egen hand lära mig att spruta eld, det enda som behövdes var ett besök på den lokala macken!
Precis, onödigt komplicerat och lite mesigt när man kan spruta eld på riktigt efter ett besök på närmsta mack. Tror jag fick instruktionerna i nån bok om jag minns rätt.Man sprutar inte eld med Dragon Breath
JahaPrecis, onödigt komplicerat och lite mesigt när man kan spruta eld på riktigt efter ett besök på närmsta mack. Tror jag fick instruktionerna i nån bok om jag minns rätt.
Det är ju inte en helt ofarlig sysselsättning, men det behöver egentligen inte tilläggas - det kan alla över fem år räkna ut med lilltån.Precis, onödigt komplicerat och lite mesigt när man kan spruta eld på riktigt efter ett besök på närmsta mack. Tror jag fick instruktionerna i nån bok om jag minns rätt.
Gäller bara att komma ihåg att inte andas in utan blåsa ut.Precis, onödigt komplicerat och lite mesigt när man kan spruta eld på riktigt efter ett besök på närmsta mack. Tror jag fick instruktionerna i nån bok om jag minns rätt.
Ja, precis. Jag tror att det finns ett värde i den delen av ens utveckling.Ungdomar (och även äldre) har i alla tider gjort idiotiska och livsfarliga saker.