Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Borde även höja röster för att förbjuda YT också då. Finns mängder med klipp om dragons breath där med.Vad är det som är så kul med detta? Brännskador i munnen och eller sprucken magsäck. Livsfarligt alltså. Fattar inte folk att flytande N är livsfarligt. Det där TikTok tramset lär ju bara en massa trams. Förstår nu varför röster höjs om att förbjuda appen.
Vadå eldFrestande ändå att kunna spruta eld!!
Vad gör väl en sprucken magsäck Om 100 år![]()
Jag tycker vi passar på att förbjuda instagram, facebook, youtube, flertalet barnkanaler på tv och samtliga dokusåpor också!Det där TikTok tramset lär ju bara en massa trams. Förstår nu varför röster höjs om att förbjuda appen.
Folk är för mesiga. Ta dubbel dos och en tändareVadå eld. Det är väl ingen eld
![]()
Gärna för mig. Det skulle bespara sjukvården mycketJag tycker vi passar på att förbjuda instagram, facebook, youtube, flertalet barnkanaler på tv och samtliga dokusåpor också!![]()
Folk kan väl köra ner huvudet i frysboxen och röka där istället. Sätt på mössa först så slipper ni frysaFolk är för mesiga. Ta dubbel dos och en tändare![]()
Var det inte du som funderade på att starta en YT kanal för någon vecka sedanGärna för mig. Det skulle bespara sjukvården mycket
Men inte för lära ut och tjäna pengar på hur man förstör andras livVar det inte du som funderade på att starta en YT kanal för någon vecka sedan![]()
Tycker ändå du svänger fort från funderar på att starta en YT kanal till att förbjuda YT.Men inte för lära ut och tjäna pengar på hur man förstör andras liv
Om YT läggs ner så gör det mig inget. Så viktig är inte min kanal.Tycker ändå du svänger fort från funderar på att starta en YT kanal till att förbjuda YT.
Kväve brinner inte.Folk är för mesiga. Ta dubbel dos och en tändare![]()
Jag är något tveksam till om du kan hitta folk på Buke som har det som fritidssyssla, det är nog bättre att ställa frågan på TikTok i så fall.Vad är det som är så kul med detta? Brännskador i munnen och eller sprucken magsäck. Livsfarligt alltså. Fattar inte folk att flytande N är livsfarligt. Det där TikTok tramset lär ju bara en massa trams. Förstår nu varför röster höjs om att förbjuda appen.
Haha - ja verkligen! Å andra sidan kan kanske en tändare ihop med flytande kväve ge lite roliga effekter ändå, vid uppvärmning lär det snabbt (läs explosionsartat) övergå till gasform!HmmMissvisande marknadsföring
![]()
Paradise hotel borde förbjudas! Varför? Jag tycker det verkar dåligt! Den logiken liksomJag tycker vi passar på att förbjuda instagram, facebook, youtube, flertalet barnkanaler på tv och samtliga dokusåpor också!![]()
Vad är det som är så kul med detta? Brännskador i munnen och eller sprucken magsäck. Livsfarligt alltså. Fattar inte folk att flytande N är livsfarligt. Det där TikTok tramset lär ju bara en massa trams. Förstår nu varför röster höjs om att förbjuda appen.