Dragkedja fram

B

Beauty_Boss

Vart får man tag på stövlar med dragkedja fram? :d
Såååå snyggt, men har inte hittat några :(

Sv: Dragkedja fram

Du kan få de flesta med dragkedja fram. När jag bestälde mina Königs med dragkedja så undrade dem om jag skulle ha dem till dressyr eller hoppning, för det varierar var de sätter dragkedjan beroende på vad man ska ha dem till. Men de sa att det klart, vill man ha den fram/bak så kan man ju säga till om det också.

Jaha, det var ju mindre bra att de var dyra då jag nog kommer få tjata mycket för att få ett par nya när det egentligen inte är något fel på mina andra (förutom att dragkedjan är bak).. :angel: :D

Solvira & Ravishing: Kan man? :idea: Vad smart! Har ni beställt hem? För jag vågar nog inte köpa utan att prova..

Senast ändrad av en moderator:

Visst är det ;) fick även höra att skomakare kanske kan sätta in sådan? jag vet inte om det skulle bli bra men de borde ju kunna iaf.

Kan dom? Det skulle ju vara himla behändigt isf :D

Det kan de!

Det har jag gjort på mina cavallo..

Lite på insidan fram + en sån där lapp över
"dragkedjefjongen" högst upp.

Va smart :eek: Blev det snyggt då?
Kan du inte lägga in bild? :angel:

va? Har hon? :eek: Det närkte jag inte när hon var här, måste fråga henne :p

Jodå, om det är en bra skomakare! D.v.s. inte gubben på hörnet om ni förstår hur jag menar...
Där jag köpte mina Petrie Anly (med dragkedja fram ;)) så sa försäljaren när min mami ville ha likadant på sina att deras skomakare var jätteduktig så hon fick numret och ska lämna in dem.

Så ja dessutom, Petrie's stövlar går att få med kedja fram.

Hur mycket kostar dom ungefär? Kan du lägga ut en bild? :)

öhh dragkedja fram:O aldrig hört...kan inte nån visa bild?

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag har bestämt att det blir en ny handväska i december, då får jag löneförhöjning retroaktivt! Jag har en oäkta "klassisk" Micael Kors...
Svar
5
· Visningar
941
Senast: Unafraid
·
Utrustning Känner mig lite omodern nu, men har börjat fundera på att köpa thermoridbyxor som komplement till de riktigt kalla dagarna. Jag går i...
2
Svar
22
· Visningar
1 711
Senast: Buongusto
·
Utrustning Såg igår att de ridstövlar jag använder i hoppsadeln har gått sönder. Har ett par andra som jag tycker mycket om men som är för små, så...
2
Svar
23
· Visningar
935
Senast: Ajda
·
Ridning Min häst ville inte alls gå fram på ridbanan igår och tjurade rejält för skänkeln - varför? Kan det bero på pälssättning? Så fort jag...
Svar
3
· Visningar
552

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka